Boje o pevnosti - úprava vzorca

  • Zakladateľ témy Deleted User - 4
  • Vytvorené

DeletedUser

Hosť
dat namiesto vytrvalolosti plavanie a pojde sa jak dannys build michael phelps :D
 
No išlo v prvom rade o to, aby boli najsilnejšie bojové schopnosti (vytrvalosť a skrývanie) nezávislé od zdravia (vlastnosťou) a aby nebola jedna strana - útok zvýhodnená bonusom (pomocou vytrvalosti) a zdravím.

Príklad:
Hráč si dá všetko do sily - má zdravie a aj bonus (vytrvalosť a body zdravia), no hráč, ktorý dá všetko do pohyblivosti má len bonus, nie zdravie

No a prečo je to práve schopnosť zo zručnosti?
Prečo nie v pohyblivosti? - v pohyblivosti je už skrývanie a uhýbanie. Spolu so skrývaním by boli bojové buildy rovnaké. Hráči by všetko dávali do pohyblivosti, lebo sú tam najsilnejšie bojové schopnosti. (Útočná schopnosť a skrývanie)
Prečo nie do charizmy? - No v charizme je už dosť silné vodcovstvo - druhá najsilnejšia bojová schopnosť

V zručnosti je len presnosť, ktorá je spolu s uhýbaním najslabšia.

Vývojári to veľmi dobre premysleli - a podaril sa im pôvodný zámer menenia vzorca (oslabiť hráčov s vysokým HP) čo sa v predchádzajúcom update moc nepodarilo.
 

DeletedUser

Hosť
tak ako chceli poslat tanky doprdele odolnostou a zvysenim DMG co sa im nepodarilo tak to skusaju znova,ale ako dat hladacom 3 kluca super bonus v boji je total blud,vytrvalost inde ako v boji nevyuzijete takze ju mozu uplne zrusit
myslíš tak ako plávanie, znalosť zvierat, opravovanie...? vždy tu bude nejaká schopnosť ktorá sa využije iba v pár prácach. vlastne sila bola doteraz jediný atribút, v ktorom nebola žiadna schopnosť "zbytočná". mal si tam silu a húževnatosť na duely, vytrvalosť a zdravie na boje a stavanie na...no stavanie. (zbytočná hovorím preto, že s novým systémom už sa build "všetky práce" ani za nič neoplatí a ako pracovné schopnosti sú využité 3-4 napr. obchodovanie, stavanie, pasce, skrývanie -> zasa, rôzne atribúty). Je to fajn zmena ale ako som už skôr spomenul, zručnosť v prstoch a boje...trošku mimo reality (stlačiť spúšť vie snáď každý) ale moc toho na výber veru nemali :)
 

DeletedUser7159

Hosť
Marcus, no ak to takto berieš, tak si to napísal zle. Ak je vodcovstvo 2. najsilnejšia schopnosť v boji a je to jediná bojová schopnosť z charizmy, v zručnosti a v pohyblivosti sú potom podľa teba dve najsilnejšie bojové schopnosti + aj dve najslabšie, no to nemení nič na fakte, že mať bojový build cez charizmu by malo minimálny zmysel, preto to nepremysleli, ale to je detail.

V skutku ak by pridali novú schopnosť do bojov o pevnosti - zručnosť v prstoch - až tak by mi to neprekážalo, prečo nie. Ale to, že úplne vymažú vytrvalosť, toto nie je vôbec rozumný krok. Však to je každého voľba akou cestou pôjde, doteraz bol napríklad vojak s cca 14 000HP. Lenže...

V boji dával minimálne poškodenie, mal minimálnu odolnosť (ak nevlastnil Johnsonovu súpravu), dostával vysoké kritické zásahy, práca mu ubrala veľa bodov zdravia a bez sedmospáča a pod. si pomalšie obnovoval masovú regeneráciu HP pomocou oblečenia, tiež zanedbateľný detail. Teraz k tomu pribudne to, že takýto hráč nebude mať skoro žiadne vlastné bonusy či v útoku, alebo v obrane.

Síce takýto hráč má teraz (len) v útoku nejaké tie bonusy z vytrvalosti, tie bonusy nie sú neprimerané vysoké a v útoku mu moc tie bonusy niekedy nepomôžu. Ale súhlasím, hlavne toto po update dobylo veľa pevností.

No, úprimne... mne to takto vyhovovalo viac ako predtým. Mám radšej, keď útok je silnejší. Obrana sa hýbe ako prvá, preto by mala taktizovať hlavne obrana. Hráči by mali kooperovať aby spoločnými silami ubránili pevnosť. Mnohí tvrdia, že sa to po update nedá, no dá sa! Len treba skúšať a snažiť sa.

Proste viac sa mu to ľúbi, keď útočníci stoja všetci pri sebe a pália a obrana taktizuje, útok môže prekvapiť neočakávaným masovým pohybom a obrancovia musia rýchlo niečo podniknúť, napríklad blokovať sektor, stiahnuť sa atď.

Radšej toto ako neustále ubrániť pevnosť bez problémov, nudné boje, žiadny progres... aj také stavy boli pred updatom.
 
Marcus, no ak to takto berieš, tak si to napísal zle. Ak je vodcovstvo 2. najsilnejšia schopnosť v boji a je to jediná bojová schopnosť z charizmy, v zručnosti a v pohyblivosti sú potom podľa teba dve najsilnejšie bojové schopnosti + aj dve najslabšie, no to nemení nič na fakte, že mať bojový build cez charizmu by malo minimálny zmysel, preto to nepremysleli, ale to je detail.

Build cez charizmu nemá zmysel ani teraz


Zručnosť: Zručnosť v prstoch (^0.6) (ÚTOK), Presnosť (^0.4)
Pohyblivosť: Skrývanie(^0.6) (OBRANA), Uhýbanie (^0.4)
Takto je to, vyrovnané

Ak by to bola schopnosť z Charizmy:

Charizma: Schopnosť (^0.6) (ÚTOK), Vodcovstvo(^0.5)
Pohyblivosť: Skrývanie(^0.6) (OBRANA), Uhýbanie (^0.4)


Prečo sú skrývanie a vytrvalosť silnejšie ako vodcovstvo?

Príklad

Máme 100 schopností,
100 dáme do vodcovstva = 100 ^ 0.5 = Bonus k šanci na zásah aj úhyb 10

50 skrývanie, 50 vytrvalosť = 2 * (50 ^ 0.6) = Bonus k šanci na zásah aj úhyb 10,45

Vojaci sú samozrejme na tom lepšie, tam sa vodcovstvo oplatí viac.
(Týmto príkladom netvrdím, že vodcovstvo do buildu nepatrí, len nieje už najsilnejšie)
 

DeletedUser7159

Hosť
No ja sa nikde nepýtam na to, ako si prišiel na to, že vytrvalosť a skrývanie sú silnejšie ako vodcovstvo, mne je to už jasné, nedávno ešte nebolo, ale potom som vďaka tvojmu scriptu uvidel, ako na figu je to teraz s presnosťou a uhýbaním. Urobil som si aj build na boje, presne to mám rozložené tak, že lepšie bonusy už nebudem mať, iba ak na úkor HP.
 
Ja som proti tomuto lebo:
1. Jediné, čo sa zmení je to, že pevnosti budú menej dobýjané. Teraz sa dobýjajú viac (v porovnaní s pripravovanou úpravou) a aj tak je to v pohode, len si bude treba všetku vytrvalosť a celkovo silu rozložiť inde, ja mám rád časté dobýjanie.
2. Keď je všetko v sile, hráčov to láka ísť na útoky, lebo, povedzme si pravdu, do obrany sa láka ľahšie ako do útoku, kde nie sú skoro žiadne bonusy. Do útoku teraz láka vytrvalosť a do obrany bonusy, čiže si myslím, že sa celkovo záujem v útoku zníži.
 

DeletedUser3724

Hosť
to je sice pekne ze na schpnosti ostanem ten napoj a vlastnosti si mma platit sam
 

DeletedUser

Hosť
to je skorej blba otazka :) kedy tu inno davalo nieco navyse zadarmo?
 

Deleted User - 4

Hosť
to je skorej blba otazka :) kedy tu inno davalo nieco navyse zadarmo?

Kedy?

- nuggety dáva zadarmo
- dlhopisy zadarmo
- pri každej hernej udalosti je zadarmo kolo/točenie
- bezplatné prémia v niektorých úlohách
- zadarmo bol aj predmet na reset schopností pri predch. úprave
- atď atď
 

DeletedUser

Hosť
Kedy?

- zadarmo bol aj predmet na reset schopností pri predch. úprave
- atď atď

tak poprve to nebol predmet aj ked to tak vyzeralo a po druhe keby to nedaju tak dost hracov skonci s hrou a tu tento super reskil bude len na vlastnost vytrvalost ,takze 90%hracom to nijak nepomoze :)
 
Hore