Boje o pevnosti - úprava vzorca

  • Zakladateľ témy Deleted User - 4
  • Vytvorené

DeletedUser4121

Hosť
tak poprve to nebol predmet aj ked to tak vyzeralo a po druhe keby to nedaju tak dost hracov skonci s hrou a tu tento super reskil bude len na vlastnost vytrvalost ,takze 90%hracom to nijak nepomoze :)

vela hracov sa na toto vsetko pozera zle..budme radi, ze sa s hrou stale nieco deje. je kopec hier, kde sa uz nic nove nevymysla. nie vzdy su tie zmeny k lepsiemu, ale s tym sa musime naucit zit :)
verim tomu, ze ak zavedu zrucnost v prstoch miesto vytrvalosti, urcite nieco daju aj na vytiahnutie vlastnosti zo sily..ked nie napoj zadarmo, aspon s nejakou zlavou. alebo som uz uplne naivny :p
 

DeletedUser

Hosť
Zaujimajo by ma ci aj prehodia vytrvalost zo sad ktore davali velke bonusy do tejto vlastnosti (NB, JJ, WM sady), snad to aj tam vymenia...
 

DeletedUser

Hosť
Krásna zmena, za mňa je to palec hore :)

Presne kombinácia vytrvalosti a života bol najväčší kameň úrazu. Až táto zmena s istotou prinesie vietor do bojov s vysokým HP.

boje o pevnosti:

sila = zdravie
pohyblivosť = (trocha bonusu k uhýbu) + slušný bonus pre uhýb aj zásah v obrane
zručnosť = (trocha bonusu k zásahu) + slušný bonus pre uhýb aj zásah v útoku
charizma = priemerný bonus pre uhýb aj zásah vždy.

celkom pestré možnosti

Myslím, že vznikne nový druh hráčov, tzv. špecialisti iba na útok či obranu, ktorí nebudú patriť trebárs pod žiadnu alianciu, budú to len taký žoldáci, ktorí vďaka svojej špecializácií budú skvelí v obrane alebo útoku. A zároveň si popri, budú môcť, buď makať na prácach alebo budú mať o citeľný kúsok vyššie zdravie. Každopádne priestor pre nové čachre - machre čo sa týka bojov tu budú.

Pozitivné sa na to teším v období jesene a zimy, budem mať silnejší dôvod venovať sa bojom o pevnosti. :)
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Myslím, že vznikne nový druh hráčov, tzv. špecialisti iba na útok či obranu, ktorí nebudú patriť trebárs pod žiadnu alianciu, budú to len taký žoldáci, ktorí vďaka svojej špecializácií budú skvelí v obrane alebo útoku.

Vnukol si mi zaujímavú myšlienku po turnaji. :) Až na tie gramatické chyby :ahaok:
 

DeletedUser7159

Hosť
Ak toto urobia, tak dávať body do vlastnosti charizma takmer stratí zmysel, do sily takisto... ak nechceš robiť terč, ktorý v útoku vydrží kolo - dva. Takmer nič nevyhne, zo zeme takmer nič netrafí.


Ešte viacej ma hnevá, ako budú duelanti uhýbači cez zručnosť zvýhodnení. Absolútne to je v nerovnováhe. Začalo to novým duelovým systémom, kedy sa vylúčila charizma z duelových schopností, potom zavedením nových súprav, najprv Čingačgukovej ale hlavne Schultzovej, ktorá eliminuje odporákov cez silu... Freemanove šaty sú odpad proti takýmto hráčom.

Čiže duelovať cez charizmu sa veľmi neoplatí, cez silu sa to dalo pred zavedením Schultzovej súpravy, teda dá sa ak sa zmierite s tým, že dostanete nakladačku od skupiny ľudí s touto súpravou. Cez pohyblivosť by sa ešte dalo, možno aj rozdelením pohyblivosti medzi iné vlasnosti ale... na zručnosť to stále nemá.

Keď zavedú ešte toto, tak nič lepšie ako duelant cez zručnosť, uhýbanie a presnosť asi byť nemôže. Ešte si zohnať súpravy, howdah a mať hojne atribútov.

Nepatrí to moc k téme, ale vyjadril som svoj nesúhlas s tým, že to bude ešte vo väčšej nerovnováhe ako doteraz.
 

DeletedUser

Hosť
ja myslím, že keď sa už tak totálne menia všetky vzorce v hre (minulé duely, teraz pevnosti), tak by mali dať možnosť prehodiť aj charakter postavy...lebo človek si ho vyberal za úplne iných podmienok ako sú teraz....
 

DeletedUser

Hosť
Ak toto urobia, tak dávať body do vlastnosti charizma takmer stratí zmysel, do sily takisto... ak nechceš robiť terč, ktorý v útoku vydrží kolo - dva. Takmer nič nevyhne, zo zeme takmer nič netrafí.


Ešte viacej ma hnevá, ako budú duelanti uhýbači cez zručnosť zvýhodnení. Absolútne to je v nerovnováhe. Začalo to novým duelovým systémom, kedy sa vylúčila charizma z duelových schopností, potom zavedením nových súprav, najprv Čingačgukovej ale hlavne Schultzovej, ktorá eliminuje odporákov cez silu... Freemanove šaty sú odpad proti takýmto hráčom.

Čiže duelovať cez charizmu sa veľmi neoplatí, cez silu sa to dalo pred zavedením Schultzovej súpravy, teda dá sa ak sa zmierite s tým, že dostanete nakladačku od skupiny ľudí s touto súpravou. Cez pohyblivosť by sa ešte dalo, možno aj rozdelením pohyblivosti medzi iné vlasnosti ale... na zručnosť to stále nemá.

Keď zavedú ešte toto, tak nič lepšie ako duelant cez zručnosť, uhýbanie a presnosť asi byť nemôže. Ešte si zohnať súpravy, howdah a mať hojne atribútov.

Nepatrí to moc k téme, ale vyjadril som svoj nesúhlas s tým, že to bude ešte vo väčšej nerovnováhe ako doteraz.

Rick, duelovať teraz ako strelec medzi strelcami je lotéria. Raz vyhráš, raz prehráš... raz zabiješ, raz dostaneš po frňáku... dnes sú strelci vo výhode, s tou šaškovskou súpravou... ale poviem ti, môžeš mať docovu sadu, howdah, kopu atribútov a budeš prehrávať proti súperom s rôznymi buildmi, ktorí majú o poznanie menej atribútov ako ty, tak ťa môžu pravidelne porážať za predpokladu, že budú oblečení na duel. A prečo? RANDOM... random, ktorý tieto blbé súpravy ešte posilnili. Duely, ktoré boli aj tak naprd sú naprd ešte viac... nebudem sa k tomu viac vyjadrovať, len to človeka rozčuluje.

A ešte niečo, pohyblivosť má proti zručnosti šancu, dosť veľkú, viem to podľa seba... ale vieš prečo ju má? RANDOM :howgh:



/// nicky, je to tak, ale pochybujem, že to dovolia. Ak áno, tak dajú nejakú cetku do shopu, pomocou ktorej si budeš môcť charakter zmeniť... a cenu odhadujem tak na 2000 UPD/nuggiet...

Stále sa niečo mení, v bojoch v priebehu dvoch mesiacov prebehli 2 zásadné zmeny, áách, ešte toho budú meniť veľa. :(:(:(
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser7159

Hosť
Rick, duelovať teraz ako strelec medzi strelcami je lotéria. Raz vyhráš, raz prehráš... raz zabiješ, raz dostaneš po frňáku... dnes sú strelci vo výhode, s tou šaškovskou súpravou... ale poviem ti, môžeš mať docovu sadu, howdah, kopu atribútov a budeš prehrávať proti súperom s rôznymi buildmi, ktorí majú o poznanie menej atribútov ako ty, tak ťa môžu pravidelne porážať za predpokladu, že budú oblečení na duel. A prečo? RANDOM... random, ktorý tieto blbé súpravy ešte posilnili. Duely, ktoré boli aj tak naprd sú naprd ešte viac... nebudem sa k tomu viac vyjadrovať, len to človeka rozčuluje.

A ešte niečo, pohyblivosť má proti zručnosti šancu, dosť veľkú, viem to podľa seba... ale vieš prečo ju má? RANDOM :howgh:


No s tou náhodou to máš pravdu, tiež ma to hnevalo dosť dlho, ale už som si na to akosi zvykol, že sem tam, niekedy neustále prehrám duel proti výrazne slabšiemu hráčovi... možno nie slabšiemu, ale mám vyššie predpoklady na výhru... ale viac ma hnevalo, keď no-brainer s jedným oblečením všetko kosil.

No pohyblivosť som začal do duelov zavádzať ja, ako reakciu na nový duelový systém - ako protiklad zručnosti, dovtedy to akosi nikoho nenapadlo, to bolo niekedy v novembri 2011. Vtedy mi išla celkom karta, ale teraz... síce som aktívne dueloval pred Schultzovou súpravou... netrúfam si už cez ňu už duelovať.

Ak ideš všetko pohyblivosť a presnosť + uhýbanie len, tak hráčov so Schultzovou súpravou aj čingovou možno zdoláš, so Schultzovou neodoláš ale dáš vyššie poškodenie ako on, hráča s čing súpravou by si mohol odolať aspoň zčasti. Má to za daň, že ak sa na teba typický silák oblečie na presnosť, málokedy zvíťazíš (vlastné skúsenosti) + tie zásahy, ktoré udelíš nebudú zrovna najvyššie.

Ak by si šiel tiež všetko pohyblivosť + húževnatosť + presnosť + niečo reflexy a ak nekupuješ atribúty, tak to už nerozdelíš tak, aby si aj pohodlne triafal aj odolal Shutzovu a silákov (Freemanova napr. alebo všetko sila úderu)

Ešte je dobrá možnosť, že by si šiel všetko pohyblivosť a len extrémne reflexy + extrémna presnosť. Rozbije ťa silák a môže aj uhýbač cez zručnosť, ak tu nebudeš väčšinu dňa aktívny alebo nebudeš neustále v bezvedomí alebo spať v hoteli. :)


Noo záver: Dá sa všelijako, najľahšie je si nakúpiť bombové veci, schopnosti, plniť úlohy a eventy na schopnosti a vyštudovať vysokú školu mentalistickej psychológie alebo niečo také ak je (a tak odstrániť podstatnú významovú časť pojmu RANDOM).
 

DeletedUser

Hosť
Vnukol si mi zaujímavú myšlienku po turnaji. :) Až na tie gramatické chyby :ahaok:

díki za upozornenie gramatiky, hrúúúza :sibko:

Ale čo sa týka bojov, tak zmenu, ako aj vznik nového druhu hráčov by sa celkom mohol podariť. :ahaok:

Crux - schvalujem, doplním, prijal by som korekciu prípadnu zmenu bonusov postáv (aspoň čosi by nás uričte potešilo!) aaa potom by mohli aktivovať úlohu s možnosťou zmeny postavy jednorazovo zdarma! ;)

Čo sa týka duelov, tak to sa priznám, že to veľmi nesledujem. Cez to si myslím, že to majú hráči uričte ťažké. Pozitívum, by mohlo byť, že sa dosť hovorilo o tom, že nakoniec prejdú ešte aj dueli, nejakou vážnejšou zmenou nastavení na úrovní bojov o pevnosť. (Tak verím, že k lepšiemu.)
 

DeletedUser

Hosť
Diggo na betě už písal něco o změne u dělníku

I think it is too early to write off switching the skills at present, but I do estimate we've probably swung back too far in favour of the defenders. Before throwing the baby out with the bathwater, however, it would be ideal if we could make other additions. For example, we may consider giving workers a more attacking class bonus (e.g. you receive X% of your target's sector bonus) and slightly reducing the tower bonuses.
 

DeletedUser

Hosť
nemci chcu obmedzit HP na bojoch tym ze menia bojovy vzorce ako sa len da a potom si daju novu tombolu zo supravou podobnou natymu (dava dost HP) a potom akoze cakaju ze ludia sa reskilnu alebo ja uz neviem co....
 

DeletedUser

Hosť
Aiming:max90% 50 + Leadership0.3 + Aiming0.4 + Hiding0.5 - Distance0.6 + (AttackBonus / 2)max5% + (OwnSectorBonus / 2)max5% - (TargetSectorBonus / 2)max10%

Dodging:max40% 5 + Leadership0.3 + Dodging0.4 + Stamina0.5 + (DefendBonus / 2)max5%

Damage: WeaponRange + Trapping0.7

Resistance: ResistanceBonus + Trading0.7

toto po novom testuju na alamorgu
 

DeletedUser

Hosť
Jaký beta tester je z teba. :D

Mne sa páči to, že vodcovstvo je menej ako ostatné, tak to má byť, už nebude až také univerzálne a to ani čo sa zásahov týka.
 
Hore