dom

aky je to podla vas napad?

  • dobry

    Hlasy: 6 15,4%
  • zly

    Hlasy: 23 59,0%
  • dobry ale chcelo by to este vylepsi (odvovodni ako)

    Hlasy: 10 25,6%

  • Celkový počet hlasujúcich
    39
  • Anketa je uzavretá .
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
Tieto otázky sa vynárajú po každom update. Ako to bolo s pevnosťami?

tak s pevnostami som dostal aj teraz vela otazok :D ale ten dom by mohol stat aspom 10 000 a na to by sa vela hracov vykaslala a kupili az neskor a nemusel by byt len pre 1hraca molo by si ho postavit napr 5 a kazdy by si postavil v nom nieco kde si bude odkladat veci
 
tak s pevnostami som dostal aj teraz vela otazok :D ale ten dom by mohol stat aspom 10 000 a na to by sa vela hracov vykaslala a kupili az neskor a nemusel by byt len pre 1hraca molo by si ho postavit napr 5 a kazdy by si postavil v nom nieco kde si bude odkladat veci

Myslel som na to, že pre viac ľudí sú pevnosti, ale ak by chcel mať hráč viac súkromia s určitými výhodami, musel by si postaviť dom.

10 000 dolárov by bolo celkom v pohode. Ale skôr by som myslel že by to stálo trochu menej, napr. 5000 a hráč by potreboval viacej materiálu. Trebárs 50dosiek, 30 klincov, 4O kameňov, nejaké bedne s náradím atď. Proste aby to hráč nezačal stavať hneď na druhý deň.

Keby to postavil, mal by iba základnú budovu, kde by mal iba posteľ na základnej úrovni hotela a truhlicu na odkladanie vecí.
Za ďalšie suroviny a peniaze by si "upgradol" posteľ a truhlica by sa mohla vylepšiť na oceľovú skriňu-trezor s väčšou kapacitou na odkladanie vecí.

Dom by bol napadnuteľný tak isto ako pevnosť, ibaže by sa odohrával 1vs1. Pravidlá by boli vlastne tie isté, akurát by tam bola menšia doba na prípravu (12hodín). Zbrane by boli pušky na pevnosť. Kto vyhrá, ten zaberie dom.

Otázka je, že čo by sa stalo s vecami obrancu, ak by vyhral útočník. Ostali by proste zamknuté v truhlici, alebo skrini. Buď by boli úplne nedostupné iným hráčom a mohol by ich vybrať iba pôvodný hráč ak by získal dom nazad, alebo by bola šanca na vypáčenie skrine iným hráčom.
Napr:
truhlica (potreba 1kus bedňa s náradím), šanca na vypáčenie 10%.
oceľová skriňa (potreba 1kus dynamit), šanca na vylomenie 20%, šanca na zranenie 80%.
Po každom pokuse by dynamit, alebo náradie zmizli z hráčovho inventára.

Toto by malo ale samozrejme zmysel iba vtedy, ak update naozaj výrazne obmedzí hráčovu rýchlosť a hráč by bol naozaj nútený odkladať veci do domu.
 

DeletedUser

Hosť
tak toto uz vyzera velmi dobre...jedine s cim by som nesuhlasil su tie utoky...nejaky hrac si postavy dom a ulozi tam veci dalsi hrac ovela silnejsi ho napadne a vsetko strati anebude to moct ziskat spet...jedine ak by to utocenie bolo obmedzene na urovne
 
Toto som trochu nedomyslel, ale áno, mohlo by to byť obmedzené úrovňami (alebo duelovými úrovňami), nech majú aj menšie levely šancu si zahrať.

Ešte ma napadlo, že ako sú v pevnostiach 3 typy, aj u domov by mohli byť 3 typy, ale rozdiel by spočíval v tom, že každý typ domu by pridával iný bonus.
Napr:
Dom č.1 +15% regenerácia
Dom č.2 +20% úložná kapacita
Dom č.3 +15% do schopností pri obrane domu

Počet vlastnených domov na jedného hráča by nebol obmedzený a kto by si myslel, že dokáže udržať 2 domy naraz, mohol by to skúsiť :)
 
Naposledy upravené :

DeletedUser

Hosť
Myslel som na to, že pre viac ľudí sú pevnosti, ale ak by chcel mať hráč viac súkromia s určitými výhodami, musel by si postaviť dom.

10 000 dolárov by bolo celkom v pohode. Ale skôr by som myslel že by to stálo trochu menej, napr. 5000 a hráč by potreboval viacej materiálu. Trebárs 50dosiek, 30 klincov, 4O kameňov, nejaké bedne s náradím atď. Proste aby to hráč nezačal stavať hneď na druhý deň.

Keby to postavil, mal by iba základnú budovu, kde by mal iba posteľ na základnej úrovni hotela a truhlicu na odkladanie vecí.
Za ďalšie suroviny a peniaze by si "upgradol" posteľ a truhlica by sa mohla vylepšiť na oceľovú skriňu-trezor s väčšou kapacitou na odkladanie vecí.

Dom by bol napadnuteľný tak isto ako pevnosť, ibaže by sa odohrával 1vs1. Pravidlá by boli vlastne tie isté, akurát by tam bola menšia doba na prípravu (12hodín). Zbrane by boli pušky na pevnosť. Kto vyhrá, ten zaberie dom.

Otázka je, že čo by sa stalo s vecami obrancu, ak by vyhral útočník. Ostali by proste zamknuté v truhlici, alebo skrini. Buď by boli úplne nedostupné iným hráčom a mohol by ich vybrať iba pôvodný hráč ak by získal dom nazad, alebo by bola šanca na vypáčenie skrine iným hráčom.
Napr:
truhlica (potreba 1kus bedňa s náradím), šanca na vypáčenie 10%.
oceľová skriňa (potreba 1kus dynamit), šanca na vylomenie 20%, šanca na zranenie 80%.
Po každom pokuse by dynamit, alebo náradie zmizli z hráčovho inventára.

Toto by malo ale samozrejme zmysel iba vtedy, ak update naozaj výrazne obmedzí hráčovu rýchlosť a hráč by bol naozaj nútený odkladať veci do domu.

ja by som to dal takto ked prehras veci sa ti hodia naspet do inventara
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore