tak s pevnostami som dostal aj teraz vela otazok
ale ten dom by mohol stat aspom 10 000 a na to by sa vela hracov vykaslala a kupili az neskor a nemusel by byt len pre 1hraca molo by si ho postavit napr 5 a kazdy by si postavil v nom nieco kde si bude odkladat veci
Myslel som na to, že pre viac ľudí sú pevnosti, ale ak by chcel mať hráč viac súkromia s určitými výhodami, musel by si postaviť dom.
10 000 dolárov by bolo celkom v pohode. Ale skôr by som myslel že by to stálo trochu menej, napr. 5000 a hráč by potreboval viacej materiálu. Trebárs 50dosiek, 30 klincov, 4O kameňov, nejaké bedne s náradím atď. Proste aby to hráč nezačal stavať hneď na druhý deň.
Keby to postavil, mal by iba základnú budovu, kde by mal iba posteľ na základnej úrovni hotela a truhlicu na odkladanie vecí.
Za ďalšie suroviny a peniaze by si "upgradol" posteľ a truhlica by sa mohla vylepšiť na oceľovú skriňu-trezor s väčšou kapacitou na odkladanie vecí.
Dom by bol napadnuteľný tak isto ako pevnosť, ibaže by sa odohrával 1vs1. Pravidlá by boli vlastne tie isté, akurát by tam bola menšia doba na prípravu (12hodín). Zbrane by boli pušky na pevnosť. Kto vyhrá, ten zaberie dom.
Otázka je, že čo by sa stalo s vecami obrancu, ak by vyhral útočník. Ostali by proste zamknuté v truhlici, alebo skrini. Buď by boli úplne nedostupné iným hráčom a mohol by ich vybrať iba pôvodný hráč ak by získal dom nazad, alebo by bola šanca na vypáčenie skrine iným hráčom.
Napr:
truhlica (potreba 1kus bedňa s náradím), šanca na vypáčenie 10%.
oceľová skriňa (potreba 1kus dynamit), šanca na vylomenie 20%, šanca na zranenie 80%.
Po každom pokuse by dynamit, alebo náradie zmizli z hráčovho inventára.
Toto by malo ale samozrejme zmysel iba vtedy, ak update naozaj výrazne obmedzí hráčovu rýchlosť a hráč by bol naozaj nútený odkladať veci do domu.