Migrácia miest, postáv, pevností vo Weste 2.0 - diskusia

DeletedUser

Hosť
Keďže bude iba 42 pevností hra bude akčnejšia ako teraz,hoci boje budú stále preplnené.West 2.0 je dobrý pre stavbárov kvôli stavbe pevností nanovo,dobrodruhov a pre všetkých hráčov bez mesta ktorým nebude trvať sa dostať z mesta duchov do západného bodu apod.West 2.0 je ale horší pre začiatočníkov lebo bude menej pevností a viac hráčov....ALE zmena je život:)
A aj ja som začal znovu hrať west s novým nickom keďže ten starý je už zmazaný...

To je pravda, menší počet pevností je určite ku prospechu.

Ale, fakt by som prijal, ak by sa po 2.0 a tých veciach čo sú plánované, zmena duelov a podobne, zamerali vývojári fakt že na pevnosť, nech si vraví kto chce, čo chce, hlavne boje hýbu Westom a je podľa mňa nevyhnutné už zasiahnuť do tvaru bojiska, pevnosti, pomeniť vlastnosti a bonusy bojiska, rozloženie a fakt že na to by sa mali zamerať bez ohľadu na náročnosť.
 

DeletedUser

Hosť
To je pravda, menší počet pevností je určite ku prospechu.

Ale, fakt by som prijal, ak by sa po 2.0 a tých veciach čo sú plánované, zmena duelov a podobne, zamerali vývojári fakt že na pevnosť, nech si vraví kto chce, čo chce, hlavne boje hýbu Westom a je podľa mňa nevyhnutné už zasiahnuť do tvaru bojiska, pevnosti, pomeniť vlastnosti a bonusy bojiska, rozloženie a fakt že na to by sa mali zamerať bez ohľadu na náročnosť.

Nejak vylepšiť boj o pevnosti by sa naozaj hodilo. Aj ja si myslím že west stojí hlavne na bojoch o pevnosti a preto by sa Inno mali snažiť ich čo najviac vylepšiť. Kľudne by som oželel verziu 2.0 za nejaké vylepšenie bojov.
 

DeletedUser

Hosť
Ale, fakt by som prijal, ak by sa po 2.0 a tých veciach čo sú plánované, zmena duelov a podobne, zamerali vývojári fakt že na pevnosť, nech si vraví kto chce, čo chce, hlavne boje hýbu Westom a je podľa mňa nevyhnutné už zasiahnuť do tvaru bojiska, pevnosti, pomeniť vlastnosti a bonusy bojiska, rozloženie a fakt že na to by sa mali zamerať bez ohľadu na náročnosť.

Konečne názor s ktorým sa dá plne súhlasiť, mali by sa zamerať viac na boje, ktoré the-west držia z najväčšej stránky
 

DeletedUser

Hosť
a čo chcete meniť na bojoch panebože ? keď tam ide kvôli vám len o zdravie ? tam taktiku netreba ... proste postavim sa na jednu stranu a tlačím na veže kým nepovolia, ako to chcete zmeniť ? najskôr treba zmeniť zmýšlanie hráčov aby nepchali všetko do zdravia, potom s tým môžu niečo robiť
 

DeletedUser

Hosť
každý chce vyhrať, tak sa prispôsobil...

ak by však dali do popredia schopnosti a napr. tank by fakticky dostal každý zásah, keďže má väčšinu bodov inde a bol by za kolo dole, tak by sa taktika určite zmenila...

potom by sa z tankov stali zase napr. vodcovia, čo by mali narúbané všetko vo vodcovstve :D a ja by som bola za, lebo s tým sa dá robiť aj niečo iné ako spať a bojovať...
 

DeletedUser

Hosť
Ale určite by sa boje mohli trochu vylepšiť. Určite by sa to dalo. Mohli by napríklad zväčšiť mapu. Mohli by umožniť aby útočníci mohli začínať aj hore. Mohli by pridať terénne úpravy (kamene, stromy-za ktoré by sa dalo kryť ako za hradby, jazero- cez ktoré by sa dalo prechádzať len o 3 políčka v jednom kole a podobne). Tiež by mohol pridať dynamit ktorým by sa dali napádať hráči schovaný z hradbami, delo ktorým by sa dalo prebúrať openenie a podobne.

Možností by bole dosť ale podľa mňa Inno boje nejak nevylepší a bude sa spoliehať na pravidlo: Klasika je klasika.
 

DeletedUser

Hosť
jj, námetov na zlepšenie a urobenie zaujímavejšími je veľmi veľa...snáď na to raz príde a dúfam, že nie za dlho...
 

DeletedUser

Hosť
aha tak prepáč, zberať tabak musí byť pre tanky zábava :D (ale maximálne tak 15 min. denne, duelanti striehnu všade)

Mam rad takychto co neskusili a len ohovaraju :)Skus si hrat za tanka a uvidis ze budes mat celkom dobre prace kvoli vyskokej sile uderu stavaniu,huzevky a vytrvalosti:grrr:a duelanti striehnu vsade no ked neni niekto hlupy tak si naprv odpracuje prace a az potom sa posle k pevnosti a tam ho vyzvat nemoze:odJackNoface:
 

DeletedUser

Hosť
Stačilo by pre začiatok sa zamyslieť nad bonusmi pre jednotlivé postavy, vyhodiť zbytočnosti a okoreniť to niečím novým, zrazu by sa mohlo toho veľa zmeniť.

Možno by sme sa mali zamerať na beta fórum a rozvíriť tam debatu o tom, že je ozaj skvele čo všetko pripravujú, že verzia 2.0 je skvelý pokrok (práce, zranenia mapa), že sa nevieme dočkať kompletnej zmeny duelového systému v budúcnosti, ale boli by sme zároveň radi aby sa nezabudlo na to najmasovejšie, najhranejšie čo v hre máme, a to sú pevnosti.

Návrhov padlo týmto smerom kopec a zároveň dobre vieme, že akákoľvek zmena bojov o pevnosti, je asi náročným zásahom do hry, ale nemení to nič na tom, že je väčšinou hráčov, veľmi, veľmi žiadaná.
 

DeletedUser5708

Hosť
:--)Ty si teda super tank keď máš všetko v sile a HP :D Ale k veci. Hral som za tank, a väčšiu nudu som nezažil. Proste žiť z jedného boja za deň to je fakt sranda. Odkedy som sa reskillol na duelanta, tak ti poviem že to je zábava! A ako ťa tak vidím mám námet na duel.... Tak nehovor že neskúsili. Je to príííííííšerná nuda....:--)
 

DeletedUser4451

Hosť
najlepsie by bolo keby naozaj upravili vzorec ktory urcuje sance na zasah a uhyb a niekolko nasobne to zvysili, takto je jasne ze najlepsie je napchat vsetko do hp a par bodikov sem tam do ostatnych schopnosti len aby sa nepovedalo
 

DeletedUser

Hosť
aha tak prepáč, zberať tabak musí byť pre tanky zábava :D (ale maximálne tak 15 min. denne, duelanti striehnu všade)

Zber tabaku = najlepšia práca.

za deň dám asi 6 hodín zberu tabaku (na prémiovom svete, kde klasická práca trvá 1 hodinu) a nájdem 24 tabakov... tie predám asi za 300 dolárov za kus a mám cca 7500 dolárov zarobených za deň :D (rátam aj doláre z práce + nálezy)

ako bonus: pomaly, ale isto sa blížite k jedinečnému úspechu surovinový kráľ! :D

akurát tie duely, ehm :)
 

DeletedUser

Hosť
300 dolárov za kus? neverím, že až takí blázni naozaj existujú :)
 
Hore