Pár návrhov na zlepšenie hry
Trh:
-na trhu napríklad keď kupujete viac ako 999 kusov predmetov Vám neukáže celé číslo. Ako v prípade nižšie kde bolo kupovaných 610ks kosákov a 1021ks pohárov vody
[SPOIL] [/SPOIL]
Cirkus:
-nepoužitelné predmety z cirkusu, ktoré sú dobré len na plnenie inventárov. Mám namysli tie ktoré pridávajú PB na danú prácu. Myslím si že ich nikto nepoužíva pravidelne dokonca ani malý level
-v cirkuse staré súpravy z roku 2012
[SPOIL] [/SPOIL]
-neobmedzovať súpravové veci na poslednú úroveň ale tak ako je to pri tombole. zelený stupeň (klobúky a šatky), modrý stupeň (nohavice, topánky, oblečenia, opasoky), žltý stupeň (kone, sedlá, duelové zbrane, pušky)
Dobrodrúžstvo:
-možnosť za VP (odmena z dobrodrúžstva) kupovať aj iné predmety ako nápoj na vlastnosti a trezor. Čítal som na chate aj taký nápad že odpadlíkova súprava by sa mohla dať kupovať za VP.
-obmedzenie dropov z trezoru pri dobodrúžstvách. Hráte dobrodrúžstva pár dní keď vám konečne padne 1 trezor a z neho dostanete štvorlístky alebo preplatok daní. Čo naďalej odrádza ľudí od hrania dobrodrúžstiev
Úlohy:
-pridávanie viac úloh s odmenami ako sú (schopnosti,vlasnosti,predmety do súprav, atď.) Lebo ako som postrehol je síce pekné že dáte novú úlohu a ľudia sa potešia že zase si polepšia novým úspechom lebo to je jediné čo ich žene na dokonečenie úlohy. Tie body skúseností čo sa dostávajú z nových úloh sú smiešne a hodné levelu 20. Potešili by ste hráčov tým že by ste dali naraz viac úloh s rôznymi úrovňami dostupnosti tým pádom aj s rôznymi xp. Napr. úloha do 30 levelu s 500xp je ešte v pohode ale keď dáte človeku s úrovňou 140+ úlohu s 500xp sa len pousmeje a robí to kvôli úspechu iba a to mňa osobne a myslím že aj viac ľudí nebaví.
-do denných zadaní pridať boj o pevnosť. Duelanti tam majú až 2 kolónky a my bojachtivý nemáme ani jednu. Tak napríklad že "Zúšastniť sa boja o pevnosť 0/1" alebo "Vyhrať boj o pevnosť 0/1" niečo v tomto zmysle.
Boje o pevnosť:
-bonus súpravy Prieskumníkovej jazdckej je tiež smiešny +2odolnosť ?! Ako vážne ? Bob Dalton jazdec dáva 25 odolnosť keby to dávalo aspoň toľko odolnosti.
[SPOIL] [/SPOIL]
-navrátiť odmenu z bojov v podobe truhlíc. Lebo motivovať hráčov do bojov je náročné a keď sú neni boje neni aktivita = svet upadá až k zátvoreniu ako teraz sa to stalo na Arizone
-dostať z boja o pevnosť viac skúsenosti ako je teraz určené (4500). Napríklad by to mohlo závisieť od levela niečo podobné ako je denný prihlasovací bonus tam je to podľa % rozdelené tuna by to mohlo byť tiež nejako tak.
Všeobecné:
-vrátiť pôvodných avatarov do hry
[SPOIL] [/SPOIL]
-pridať možnosť zrušenie vylepšeného predmetu. Alebo ako by som to opísal. Proste "Zhoršovanie" daného predmetu. Mám na mysli že vylepšíte daný predmet napr. na stupeň 1 a po čase si to rozmyslíte alebo chcete predať danú vec a už ho nepotrebujete tak ho "zhoršíte" na stupeň 0 (pôvodný stupeň) a vrátia sa vám pôvodné 3 predmety na stupni 0. Samozrejme tiež za poplatky v podobe $ a nuggetov. A ako trest by to mohlo byť za väčšie poplatky. Niečo podobné funguje aj na Divokých kmeňoch keď staviate budovu a potomu ju môžete zbúrať.
-pridanie duelovej ochrany z prác. To znamená že keď dostanem KO z práce budem mať duelovú ochranu.
Tombola:
-odstránenie daných predmetov z tombôl, sú vyznašené červeným rámčekom + nápoj na prerozdelenie schopností a vlasností zo žltého stupňa
[SPOIL] [/SPOIL]
Jozef-JoJo :Lovec
Trh:
-na trhu napríklad keď kupujete viac ako 999 kusov predmetov Vám neukáže celé číslo. Ako v prípade nižšie kde bolo kupovaných 610ks kosákov a 1021ks pohárov vody
[SPOIL] [/SPOIL]
Cirkus:
-nepoužitelné predmety z cirkusu, ktoré sú dobré len na plnenie inventárov. Mám namysli tie ktoré pridávajú PB na danú prácu. Myslím si že ich nikto nepoužíva pravidelne dokonca ani malý level
-v cirkuse staré súpravy z roku 2012
[SPOIL] [/SPOIL]
-neobmedzovať súpravové veci na poslednú úroveň ale tak ako je to pri tombole. zelený stupeň (klobúky a šatky), modrý stupeň (nohavice, topánky, oblečenia, opasoky), žltý stupeň (kone, sedlá, duelové zbrane, pušky)
Dobrodrúžstvo:
-možnosť za VP (odmena z dobrodrúžstva) kupovať aj iné predmety ako nápoj na vlastnosti a trezor. Čítal som na chate aj taký nápad že odpadlíkova súprava by sa mohla dať kupovať za VP.
-obmedzenie dropov z trezoru pri dobodrúžstvách. Hráte dobrodrúžstva pár dní keď vám konečne padne 1 trezor a z neho dostanete štvorlístky alebo preplatok daní. Čo naďalej odrádza ľudí od hrania dobrodrúžstiev
Úlohy:
-pridávanie viac úloh s odmenami ako sú (schopnosti,vlasnosti,predmety do súprav, atď.) Lebo ako som postrehol je síce pekné že dáte novú úlohu a ľudia sa potešia že zase si polepšia novým úspechom lebo to je jediné čo ich žene na dokonečenie úlohy. Tie body skúseností čo sa dostávajú z nových úloh sú smiešne a hodné levelu 20. Potešili by ste hráčov tým že by ste dali naraz viac úloh s rôznymi úrovňami dostupnosti tým pádom aj s rôznymi xp. Napr. úloha do 30 levelu s 500xp je ešte v pohode ale keď dáte človeku s úrovňou 140+ úlohu s 500xp sa len pousmeje a robí to kvôli úspechu iba a to mňa osobne a myslím že aj viac ľudí nebaví.
-do denných zadaní pridať boj o pevnosť. Duelanti tam majú až 2 kolónky a my bojachtivý nemáme ani jednu. Tak napríklad že "Zúšastniť sa boja o pevnosť 0/1" alebo "Vyhrať boj o pevnosť 0/1" niečo v tomto zmysle.
Boje o pevnosť:
-bonus súpravy Prieskumníkovej jazdckej je tiež smiešny +2odolnosť ?! Ako vážne ? Bob Dalton jazdec dáva 25 odolnosť keby to dávalo aspoň toľko odolnosti.
[SPOIL] [/SPOIL]
-navrátiť odmenu z bojov v podobe truhlíc. Lebo motivovať hráčov do bojov je náročné a keď sú neni boje neni aktivita = svet upadá až k zátvoreniu ako teraz sa to stalo na Arizone
-dostať z boja o pevnosť viac skúsenosti ako je teraz určené (4500). Napríklad by to mohlo závisieť od levela niečo podobné ako je denný prihlasovací bonus tam je to podľa % rozdelené tuna by to mohlo byť tiež nejako tak.
Všeobecné:
-vrátiť pôvodných avatarov do hry
[SPOIL] [/SPOIL]
-pridať možnosť zrušenie vylepšeného predmetu. Alebo ako by som to opísal. Proste "Zhoršovanie" daného predmetu. Mám na mysli že vylepšíte daný predmet napr. na stupeň 1 a po čase si to rozmyslíte alebo chcete predať danú vec a už ho nepotrebujete tak ho "zhoršíte" na stupeň 0 (pôvodný stupeň) a vrátia sa vám pôvodné 3 predmety na stupni 0. Samozrejme tiež za poplatky v podobe $ a nuggetov. A ako trest by to mohlo byť za väčšie poplatky. Niečo podobné funguje aj na Divokých kmeňoch keď staviate budovu a potomu ju môžete zbúrať.
-pridanie duelovej ochrany z prác. To znamená že keď dostanem KO z práce budem mať duelovú ochranu.
Tombola:
-odstránenie daných predmetov z tombôl, sú vyznašené červeným rámčekom + nápoj na prerozdelenie schopností a vlasností zo žltého stupňa
[SPOIL] [/SPOIL]
Jozef-JoJo :Lovec
Naposledy upravené :