Operácia Citadela

DeletedUser

Hosť
Raději cheating než kvalitní boj

Myšlenka je to zajímavá, ale jak tu bylo v jednom z příspěvků zmíněno, nijak neovlivníš náhodný drop truhlic..

Je pravda, že zúčastní-li se boje více hráčů s vysokými HP, případně výborní bojový uhýbači, protáhneš tím značně délku boje. Avšak tato skutečnost ovlivní pouze množství dropnutých truhlic, nikoliv jejich obsah ( tedy zvýšení cennosti nálezu ) ..

Jak je známo, truhlice v boji jsou vždy přiděleny TOP hráčům v dané kategorii ( způsobené poškození, úhyb atd... ) ze strany obrany a útoku. Tito hráči ve většině případů v truhlici opravdu nalézají zajímavé věci v hodnotách až 18 000 dolarů a výše.

Co se rozdělení dalších truhlic týká, je to čistě náhodný drop.. Může ji získat druhý nejlepší, ale taky ten nejhroší..


Dle mého názoru tedy pořádání nějakých supr bojů s miliony HP nemá smysl. Cestou ke štěstí a dropu pořádných věcí, je denní příděl kvalitních bitev o střední či velké pevnosti ( v nichž může padnout bedna nejdražší a z které právě dropují svítící zbraně ).

Tedy v mých očích způsob jak alespoň s troškou štěstí navázat na dřívější boje pro bohaté, jsou bohaté a kvalitní bitvy, kde všichni budou bojovat jako jeden celek a boje budou trvat alespoň 40 kol ....



Navíc si nemyslím, že bylo dobré, že v bojích padalo tolik svítících zbraní. V současné době jsou tyto herní skvosty opět cennostmi jak se patří a nikoliv pouhými cetkami, které střídají své majitele jak ožralec lokály :)))

Kdo chce svítící zbraň, ať se zapotí, ať se snaží v bojích o pevnosti, snaží se být tím nejlepším uhýbačem v boji , největším zabijákem nebo sniperem.
Buďme rádi, že zde jsou nadále šance cenné kalhoty, zbraně či opasky získat a nepolemizujme nad tím, jak tento "cheating" vrátit, ale jak zkvalitnit boje, pobavit se a být za tuto snahu odměněni :howgh:
 

DeletedUser

Hosť
Super nápad, jen mne udivují některé příspěvky. Proč sem píšete další nápady jak změnit hru? Copak s tím moderátoři něco zmohou? A když už by to byl nápad na tolik kvalitní, že by se poslal do Německa, měl by 0,01% na úspěch. Tak se tu bavme o tomto nápadu.. K věci, nápad je to opravdu výborný, jen opravdu nechápu ten bod, který už tady zazněl. Jak chceš dosáhnout těch unikátních a hodnotných věcí? Vždyť to bude stejná náhoda jako v bitvě.. Určitě tu budou i velké expy, a to zajímá hodně lidí, ale co teda ty věci, o které jde hlavně?

Ovplivniť to čo je v truhliciach sa nedá. Chcel len docieliť vyrovnané boje. boje ktoré trvajú 40 a viac kôl. Boje kde budú vyrovnané šance na oboch stranách a nebude záležať kto má viac tankov a zl.pušiek.

je to len nápad a je v plienkach
 

DeletedUser

Hosť
Myšlenka je to zajímavá, ale jak tu bylo v jednom z příspěvků zmíněno, nijak neovlivníš náhodný drop truhlic..

Je pravda, že zúčastní-li se boje více hráčů s vysokými HP, případně výborní bojový uhýbači, protáhneš tím značně délku boje. Avšak tato skutečnost ovlivní pouze množství dropnutých truhlic, nikoliv jejich obsah ( tedy zvýšení cennosti nálezu ) ..

Jak je známo, truhlice v boji jsou vždy přiděleny TOP hráčům v dané kategorii ( způsobené poškození, úhyb atd... ) ze strany obrany a útoku. Tito hráči ve většině případů v truhlici opravdu nalézají zajímavé věci v hodnotách až 18 000 dolarů a výše.

Co se rozdělení dalších truhlic týká, je to čistě náhodný drop.. Může ji získat druhý nejlepší, ale taky ten nejhroší..


Dle mého názoru tedy pořádání nějakých supr bojů s miliony HP nemá smysl. Cestou ke štěstí a dropu pořádných věcí, je denní příděl kvalitních bitev o střední či velké pevnosti ( v nichž může padnout bedna nejdražší a z které právě dropují svítící zbraně ).

Tedy v mých očích způsob jak alespoň s troškou štěstí navázat na dřívější boje pro bohaté, jsou bohaté a kvalitní bitvy, kde všichni budou bojovat jako jeden celek a boje budou trvat alespoň 40 kol ....



Navíc si nemyslím, že bylo dobré, že v bojích padalo tolik svítících zbraní. V současné době jsou tyto herní skvosty opět cennostmi jak se patří a nikoliv pouhými cetkami, které střídají své majitele jak ožralec lokály :)))

Kdo chce svítící zbraň, ať se zapotí, ať se snaží v bojích o pevnosti, snaží se být tím nejlepším uhýbačem v boji , největším zabijákem nebo sniperem.
Buďme rádi, že zde jsou nadále šance cenné kalhoty, zbraně či opasky získat a nepolemizujme nad tím, jak tento "cheating" vrátit, ale jak zkvalitnit boje, pobavit se a být za tuto snahu odměněni :howgh:

Souhlasim s tebou, když chce někdo něco najít, tak at si to zaslouží.:)
 

DeletedUser4121

Hosť
vyrovnane boje?
s tymi tankami, co behaju po arizone, budu vyrovnane boje v dvoch pripadoch..bud budu tanky a nic len tanky alebo tanky nebudu.
s tym ty vsak neurobis nic.

cielom bojov pre bohatych bolo najst cenny predmet. princip nachadzania takych predmetov v tychto bojoch pozname. ako si vsak uviedol, novy update tento druh bojov poslal do zabudnutia. a tam aj ostanu, kym sa random system truhlic neupravi (priklad: okovana truhlica - minimalna hodnota nalezu 15tis) alebo nezmeni uplne.
 

DeletedUser4872

Hosť
Napad ako taky sa mi paci, ale nijak neovplyvnis predmety, ktore v truhliciach najdes. Druha vec, moc sa mi nepacia tanky, lebo to uplne pokazilo BOP podla mna. Ako priklad sk5. Vela hracov - tankov si vytvorilo mestecko, nabrali kopu dobrych ludi, skoro vsetko s vysokym HP. Zautocili, samozrejme za ani nie 20 kol vystrielali malu pevnost s obrovskou prevahou, presila ako keby prislo 100 hracov na malu pevnost. Samozrejme po par bojoch prestalo uz aj tych par ludi pomaly chodit na boje, mna nevynimajuc, lebo ked viem, ze dopredu lahko umriem a skoro nic za to neziskam tak tam jednoducho nepojdem a hotovo.
 

DeletedUser6686

Hosť
Myšlenka je to zajímavá, ale jak tu bylo v jednom z příspěvků zmíněno, nijak neovlivníš náhodný drop truhlic..

Je pravda, že zúčastní-li se boje více hráčů s vysokými HP, případně výborní bojový uhýbači, protáhneš tím značně délku boje. Avšak tato skutečnost ovlivní pouze množství dropnutých truhlic, nikoliv jejich obsah ( tedy zvýšení cennosti nálezu ) ..

Jak je známo, truhlice v boji jsou vždy přiděleny TOP hráčům v dané kategorii ( způsobené poškození, úhyb atd... ) ze strany obrany a útoku. Tito hráči ve většině případů v truhlici opravdu nalézají zajímavé věci v hodnotách až 18 000 dolarů a výše.

Co se rozdělení dalších truhlic týká, je to čistě náhodný drop.. Může ji získat druhý nejlepší, ale taky ten nejhroší..


Dle mého názoru tedy pořádání nějakých supr bojů s miliony HP nemá smysl. Cestou ke štěstí a dropu pořádných věcí, je denní příděl kvalitních bitev o střední či velké pevnosti ( v nichž může padnout bedna nejdražší a z které právě dropují svítící zbraně ).

Tedy v mých očích způsob jak alespoň s troškou štěstí navázat na dřívější boje pro bohaté, jsou bohaté a kvalitní bitvy, kde všichni budou bojovat jako jeden celek a boje budou trvat alespoň 40 kol ....



Navíc si nemyslím, že bylo dobré, že v bojích padalo tolik svítících zbraní. V současné době jsou tyto herní skvosty opět cennostmi jak se patří a nikoliv pouhými cetkami, které střídají své majitele jak ožralec lokály :)))

Kdo chce svítící zbraň, ať se zapotí, ať se snaží v bojích o pevnosti, snaží se být tím nejlepším uhýbačem v boji , největším zabijákem nebo sniperem.
Buďme rádi, že zde jsou nadále šance cenné kalhoty, zbraně či opasky získat a nepolemizujme nad tím, jak tento "cheating" vrátit, ale jak zkvalitnit boje, pobavit se a být za tuto snahu odměněni :howgh:

s tymto musim suhlasit, aj ja chcem kvalitne boje... a v mojom prispevku som nemal na mysli, ze budeme dostavat truhlice... len nieco na principe stastia pri praci, tam som sa este nestretol pri stasti do 2000dol. s tym, ze som nasiel nejaky zid za 10dol.
 

DeletedUser

Hosť
Říkal jsem si,že mi nestojí za to se vyjadřovat k tomuto.Ale poté co zareagoval sas-tzu mi to nedá,ten pán má naprostou pravdu a i když ho neznám souhlasím naprosto se vším co napsal,bravo-krásně napsané. :ocikru:
PS:Jestli tady někdo chce zviditelnit forum,tak by měl radši udělat pořádek před vlastním prahem,než-li spamovat na westu...
 

DeletedUser

Hosť
podľa mňa by sa malo hp obmedziť na 4500 lebo vśetci nemajú na zakúpenie nugetov aby sa reskilovali donekonečna a sponsor pay je úplná sprostosť ak by ste nugety chceli s tade to je o štastí čo nájdeš v truhlici nie o tom že sa zíde 100 tankov maximálne budú len expy to je môj názor
 

DeletedUser

Hosť
Vidím že valná väčšina z vás nepochopila základný princíp toho o čo sa snažím. Ale asi som sa na začiatku zle vyjadril.

Takže. V dnešnej podobe bojov hrá prím buld "tank". nezvratne je to pri terajšom vzorci najlepšia postava na boje pre pevnosť. tým že sa prezradil návod na zlatý set je zhola nemožné tento typ postavy sundať. arizona je žiarivý príklad toho ako budú čochvíľa vyzerať všetky boje.

ako vám kolega icebeer písal vo svojej téme, pokiaľ sa nepozmení vzorec tak kvalitné boje nebudú už nikdy. mne išlo o princíp dohodnutých bojov kde bude rozhodovať kvalita hráčov nie to na ktorej strane je viac tankov. limit si určia sami zúčastnený čiže kľudne môže byť boj z max. HP 2500 alebo menej.

Ovplivniť kto dostane truhlicu a čo v nej bude sa nedá ale dá sa ovplivniť to že ju nedostane super hráč hp 10 000 + lebo aj ke má taký hráč všetko v HP stále je tu bonus za zlatú súpravu a bonus za postavu. V prípade ak je pracovník tak si nemusí dávať body inam lebo má bonus aj na tráve. Za ďalšie pri súčte 9 tich zlatých je ten bonus tak enormný že rozpisovať ho nemá význam.

Dle mého názoru tedy pořádání nějakých supr bojů s miliony HP nemá smysl. Cestou ke štěstí a dropu pořádných věcí, je denní příděl kvalitních bitev o střední či velké pevnosti ( v nichž může padnout bedna nejdražší a z které právě dropují svítící zbraně ).

takže váš denný prídel kvalitných bojov pokiaľ si ich vopred nedohodnete ako som navrhoval je utópia lebo tankov bude pribúdať a pribúdať.
 

DeletedUser

Hosť
alebo mohlo by to byť tak 2500 do 3000 hp a bez zlatých pušiek aby to bolo fair play
 

DeletedUser4121

Hosť
mozem vediet, ako chces obmedzit ucast v boji napr hornou hranicou HP 3000???
budeme verbovat na cestne slovo? :--)

my sme pochopili, o co sa snazis. ale hlavnou myslienkou tohto topicu bolo, ak sa nemylim, ziskanie cennej zbrane z takehoto boja. a to je, vzhladom na nahodu predmetov v truhlici, nemozne.

ak sa chceme bavit o dobrych bojoch, kde nebudu na obidvoch stranach hraci 10tis HP, treba dat tomuto dialogu inu hlavnu myslienku.
 

DeletedUser

Hosť
hmm pekné BTéčko na obrázku..

čo ja viem u mojej postavy by to chcelo poriadny reskill.. súhlasím ale musím ísť od začiatku :ociza:
 

DeletedUser

Hosť
Ale tak treba brať ohľad aj na tích, čo nehrajú cez pevnostný build ale sú napr. pracovníci alebo duelanti. Tí čo hrajú len cez obchodovanie (napr.) alebo odolávači. Aj takíto hráči si chcú zabojovať. Ale v takomto boji by to nešlo pretože by ich zvalcovali spomínaní hráči typu TANK. Keď boj pre bohatých, tak len pre určitú skupinu. Popletú sa v boji pevnostný hráči a napr. pracovníci a už je hneď jasné kto získa truhlice :) Nebolo by to takto fér. Spraviť boj len pre ,,TANKistov´´ , len pre duelantov, len pre pracovníkov. Áno dá to viac práce, ale hráči by boli spokojnejší že to bolo fér.
 

DeletedUser4086

Hosť
No tak na svet 4 to hneď dajte.Tam je veľa hráčov nad 3000 sú tam aj taký 6000-8000-10 000 :D.Ale boje tam kvalitné niesu lebo na tom svete je vojna medzi RoTW a Legendy (kto tam hrá vie o čom hovorím ;) ) takže prakticky nikto iný boje nevyvoláva (občas Liga).

:pif paf
 

DeletedUser

Hosť
Ahojte

Podla mna v bojoch by bolo treba kompletne prehodnotit system, lebo takto vitazia len tanky so zlatymi puskami. Hraci mensich levelov neziskaju na boji nic ine ako bezvedomie, a tak stracaju zaujem o boje a tie maju byt hlavne sranda nie...??? :pánko

P.S. Truhlice za odmenu (sniperi, uhybaci atd.) su blbost lebo tak truhlicu ziskaju zas len vysoke levely... censored :p :pif paf

Inac dobry napad.
 
Hore