Operácia Citadela

DeletedUser

Hosť
Operácia Citadela

Určite máte ešte v pamäti tzv. "Boje pre bohatých". Bol to obľúbený spôsob ako získať cennú vec a zároveň si dobre zabojovať. Bohužiaľ nám to pri update 1.30 zrušili a miesto nich máme truhlice. Nie každý sa k nej však dostane a ak aj, už dlho som nepočul, že by niekto našiel niečo fakt vzácne či výnimočné.​

O čo mi teda ide:

Build tank určite poznáte a na bojoch sa nám ich premáva dosť. Preto ma napadlo, že ak získanie truhlice závisí od faktorov, koľko spôsobí hráč zranenia, ako dlho ostane nažive a podobne, organizovať boje práve pre tanky.

220px-T-34_prototypes.jpg

Odtiaľ aj názov. Podľa najväčšej tankovej bitky všetkých čias.

Chcel by som na svetoch začať organizovať práve bitky o pevnosti vyslovene pre tento typ postáv. Podmienky by boli vždy nastavené podľa priemeru bodov zdravia (ďalej len HP) na danom svete. Napríklad HP 4000+.

Zvyšné pravidlá by ostali podobné ako pri starých BpB. Vždy by sa dohodol vyzývateľ a vyzvaný na čase a dátume boja. Pevnosť by aj po dobití bola vrátená pôvodnému majiteľovi.

Chcel by som docieliť, aby sa v samotnom boji nazbieralo čo najviac skúseností a začali znovu padať veci typu
Billyho peacemaker či Zlatý kolt Wyatta Earpa


Bol by som rád, ak by sa na túto tému viedla konštruktívna debata a vyvarovali ste sa písaniu príspevkov typu : super nápad, určite nie, či podobné veci.
94753488.png
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Ja s tým súhlasím, aspoň by sa vrátilo dačo také ako BpB(Boj pre Bohatých).Muselo by sa do toho "projektu" zapojiť viac hráčov.Len sa mi to zdá, ako znevýhodnené pre duelantov,stavbárov a ostatným hráčom podobného tipu.A ako viem, väčšina hráčov hrá za odolávača, alebo sa iba snažia dostať do top.Bolo by to pomerne ťažké na organizáciu len preto že nie každý hráč ma 4000+ hp.Tak približne by bojovalo asi 70 hráčov.
 

DeletedUser

Hosť
Výška HP by sa dala dohadovať vopred - kľudne môže byť organizovaný boj povedzme z priemerom HP 2500 až 3000 o je dosiahnuteľné aj pre iné postavy

ide o princíp navrátenia BpB
 

DeletedUser

Hosť
Tie postavy som nemyslel ako triedu, ale ako tip buildu.
 

DeletedUser

Hosť
Je to naozaj dobrý nápad. Lebo hráč 2500 Hp si velmo nezabojuje pri pevnosti kde je len priemer Hp 5000. A mohlo by sa aj obnoviť počet truhličiek na boj. Lebo naozaj ked niekto vie a na boji sa mu darí tak je len jedna truhlica málo
 

DeletedUser

Hosť
Tiez neviem preco by to mali byt hlavne tanky. Pretoze som videl vela hracov ktori sice nemali HP 4000+ ale vydrzali v boji pod palbou ovela dlhsie ako HPckari :) Mali vysoke vodcovstvo a uhybanie tym padom ich skoro nikto netrafil.
 

DeletedUser

Hosť
Nechápem, čo má kvalitný boj spoločné s výškou hp a okrem toho si vôbec nevyriešil práve ten problém náhodných vecí z truhlíc. Ako by dohodnutý boj s hp 4000+ mal priniesť práve hentaké predmety? Chceš zrušiť truhlice či zmeniť ich systém? Ak hej, ako?
 

DeletedUser

Hosť
ja si myslím, že to je dobrý nápad, ale boli by znevýhodnení hráči ako normálny stavbár či duelant zameraný na presnosť alebo dobrodruh idúci iba na EXP
taktiež si myslím, že až toľko tankov na svetoch (okrem arizony) nie je a osobne som videl iba možno 5-10 hráčov, ktorí by mali hp 2500+ tento typ bojov by bol iba ďalšou výhodou pre vojakov, ináč súhlasim
počas bojov vydržia dlhšie chránený hráči so zlatou puškou
 

DeletedUser6686

Hosť
aby nedoslo k disktiminaci, ja by som to urobil takto: mohla by sa v hre spravit taka moznost zvolit si boj, do ktoreho by neisli peniaze z mestskej kasy, ale aby kazdy ucastnik vlozil lubovolnu sumu - tiez to moze byt aj zdola limitovane... vysledna suma by sa spocitala dokopy, a kazdy kto bol dobry na pevnosti, by mal sancu ziskat nejaku vec v tej hodnote... ak by bola vysledna suma velmi velka, tak by sa nachadzali dve, tri styri veci atd. nwm ci to je technicky narocne, ale podla mna by to bolo idealne. :howgh: :)
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
presne. a cem sa opytat tu v tych bpb by netrebalo mat pri sebe hotovost??? lebo napr. ja som bol na jednom este o verzii 1.29 :pif paf: stratil som 5000$ a nic z toho bo som nic nedotal:Lovec:
:Kapitán Severu:Vojak Severu
 

DeletedUser

Hosť
To je nesmysl..buďme rádi, že už jsou ty boje zrušený.
Myslel jsem, že aspon moderátoři by mohli mít rozum...
 

DeletedUser4121

Hosť
build TANK uplne pokazil system bojov ako takych a tu sa im idu este organizovat nejake boje? :grrr:

dalsia vec, ako chces ,,dostat do truhlice,, prave tie cenne predmety?
ved system truhlic je nahodny, aspon co sa predmetu v nej tyka. viem, ze v truhlici zeleznej niekto nasiel cierne handry, ci nieco podobne. truhlica ak sa ma dostat za sposobene skody, pocet uhybov a neviem este na zaklade akych faktorov, ako chces dosiahnut to, aby v nej clovek nenasiel handry za 2dol? myslim, ze predmety v truhliciach su random a nejaky boj pre bohatych na tom nic nezmeni..
 

DeletedUser

Hosť
a co ak chem ostat duelovy odolavac nemozem sa takehoto boja zucastnit??
 

DeletedUser

Hosť
Super nápad, jen mne udivují některé příspěvky. Proč sem píšete další nápady jak změnit hru? Copak s tím moderátoři něco zmohou? A když už by to byl nápad na tolik kvalitní, že by se poslal do Německa, měl by 0,01% na úspěch. Tak se tu bavme o tomto nápadu.. K věci, nápad je to opravdu výborný, jen opravdu nechápu ten bod, který už tady zazněl. Jak chceš dosáhnout těch unikátních a hodnotných věcí? Vždyť to bude stejná náhoda jako v bitvě.. Určitě tu budou i velké expy, a to zajímá hodně lidí, ale co teda ty věci, o které jde hlavně?
 

DeletedUser6686

Hosť
v tom co som povedal vyssie by to bolo na principe stastia pri praci... len hodnota predmetu sa vycisli vyskou vkladu ucastnikov...
 
Hore