DeletedUser
Hosť
Operácia Citadela
Určite máte ešte v pamäti tzv. "Boje pre bohatých". Bol to obľúbený spôsob ako získať cennú vec a zároveň si dobre zabojovať. Bohužiaľ nám to pri update 1.30 zrušili a miesto nich máme truhlice. Nie každý sa k nej však dostane a ak aj, už dlho som nepočul, že by niekto našiel niečo fakt vzácne či výnimočné.
Určite máte ešte v pamäti tzv. "Boje pre bohatých". Bol to obľúbený spôsob ako získať cennú vec a zároveň si dobre zabojovať. Bohužiaľ nám to pri update 1.30 zrušili a miesto nich máme truhlice. Nie každý sa k nej však dostane a ak aj, už dlho som nepočul, že by niekto našiel niečo fakt vzácne či výnimočné.
O čo mi teda ide:
Build tank určite poznáte a na bojoch sa nám ich premáva dosť. Preto ma napadlo, že ak získanie truhlice závisí od faktorov, koľko spôsobí hráč zranenia, ako dlho ostane nažive a podobne, organizovať boje práve pre tanky.
Odtiaľ aj názov. Podľa najväčšej tankovej bitky všetkých čias.
Chcel by som na svetoch začať organizovať práve bitky o pevnosti vyslovene pre tento typ postáv. Podmienky by boli vždy nastavené podľa priemeru bodov zdravia (ďalej len HP) na danom svete. Napríklad HP 4000+.
Zvyšné pravidlá by ostali podobné ako pri starých BpB. Vždy by sa dohodol vyzývateľ a vyzvaný na čase a dátume boja. Pevnosť by aj po dobití bola vrátená pôvodnému majiteľovi.
Chcel by som docieliť, aby sa v samotnom boji nazbieralo čo najviac skúseností a začali znovu padať veci typu
Billyho peacemaker či Zlatý kolt Wyatta Earpa
Bol by som rád, ak by sa na túto tému viedla konštruktívna debata a vyvarovali ste sa písaniu príspevkov typu : super nápad, určite nie, či podobné veci.
Naposledy upravené moderátorom: