DeletedUser
Hosť
Posledné boje ktoré som absolvoval ma priviedli na pár myšlienok a chcem ich dať aj na fórum.
Takže:
1.) Obmedzenie max HP
Fungovalo by to následovne.
Každá trieda postavy by mala systémom určené maximum ktoré môže dosiahnuť. moja predstava je: Vojak 6000HP ( predsa len je to postava na boje ) Dobrodruh , Duelant a Pracovník 4500 HP.
Problém s pripočítavaním Hp za získané úrovne ak by hráč toto maximum dosiahol pridaním schopností do atribútu Body zdravia by sa dal vyriešiť tým že by systém zakaždým ten bod odrátal a premiestnil do voľných schopností. Tým by sa uvolnili body pre iné vlastnosti a napríklad u vojaka by to pri jeho výhode bol značný bonus v iných vlastnostiach.
Zároveň by sa do hry zaviedlo nové prémium ( kôli INNO a týmy čo chcú byť tanky ) - x nug - 1000 HP, y nug - 2000HP a tak... ) Zabezpečilo by to vyrovnanie v bojoch a zároveň by uvoľnilo atribúty na iné schopnosti. Zároveň by táto možnosť umožnila aj menším LV. sa zúčastňovať bojov keďže Hp hrá na zabehnutých svetoch pri rekrute podstatnú rolu. Možno budete namietať že zase premium a nuggeťáci ale týmto by sa šance dostatočne vyrovnali a v kontexte z inými mojími návrhmi by v podstate Hp už nehralo takú zásadnú úlohu v boji.
[SPOIL]
[/SPOIL]
2.) Kritický zásah
Túto možnosť by som aktivoval všetkým postavám. Samozrejme by sa pohybovala v rozmedzí tých 5% a Duelantom by som tieto percentá navýšil ako ich špecializáciu. Už pri šanci 20% a s prémiom 40% by táto postava dokázala narobiť riadnu paseku.
3.) Navýšenie dmg zbraní.
Podľa mňa by tak ako pri dueloch malo rásť DMG aj pušiek. Mohla by sa pridať ďalšia vlastnosť potrebná na boje ( zručnosť v prstoch - podľa mňa ) ktorá bude dvíhať poškodenie zbraní. Tým pádom by sa dali postavy špecializovať a zároveň by boje boli zaujímavejšie. Zachovalo by sa pravidlo že hráč môže ubrať max tretinu života jedným výstrelom. Na výpočet by sa dala použiť z drobnými úpravami rovnica výpočtu zásahu z duelu. Kde by do úvahy bol braná a schopnosť sa vyhnúť strele ako eqivalent k poškodeniu pušky aby boje neskončili po dvoch salvách.
4.)Zmena rastu bonusov
Tak ako písal Ice v téme Pevnosti - vhodné zmeny, Bolo by nutné upraviť a rast bonusu za body v schopnostiach určených na boje. Keďže by po prejdení návrhu č.1 ostalo veľa nevyužitých schopností. Prečo sa na niečo nešpecializovať. Spolu z ostatnými zmenami by sa tak otvoril priestor pre nové zaujímavé typy postáv pre útok či obranu.
Príklad rastu bonusov:
* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +6 bonus s 56 bodmi a viac
* +8 bonus s 88 bodmi a viac
* +11 bonus s 130 bodmi a viac
* +15 bonus s 181 bodmi a viac
* +20 bonus s 243 bodmi a viac
* +25 bonus s 316 bodmi a viac
Takže:
1.) Obmedzenie max HP
Fungovalo by to následovne.
Každá trieda postavy by mala systémom určené maximum ktoré môže dosiahnuť. moja predstava je: Vojak 6000HP ( predsa len je to postava na boje ) Dobrodruh , Duelant a Pracovník 4500 HP.
Problém s pripočítavaním Hp za získané úrovne ak by hráč toto maximum dosiahol pridaním schopností do atribútu Body zdravia by sa dal vyriešiť tým že by systém zakaždým ten bod odrátal a premiestnil do voľných schopností. Tým by sa uvolnili body pre iné vlastnosti a napríklad u vojaka by to pri jeho výhode bol značný bonus v iných vlastnostiach.
Zároveň by sa do hry zaviedlo nové prémium ( kôli INNO a týmy čo chcú byť tanky ) - x nug - 1000 HP, y nug - 2000HP a tak... ) Zabezpečilo by to vyrovnanie v bojoch a zároveň by uvoľnilo atribúty na iné schopnosti. Zároveň by táto možnosť umožnila aj menším LV. sa zúčastňovať bojov keďže Hp hrá na zabehnutých svetoch pri rekrute podstatnú rolu. Možno budete namietať že zase premium a nuggeťáci ale týmto by sa šance dostatočne vyrovnali a v kontexte z inými mojími návrhmi by v podstate Hp už nehralo takú zásadnú úlohu v boji.
[SPOIL]
2.) Kritický zásah
Túto možnosť by som aktivoval všetkým postavám. Samozrejme by sa pohybovala v rozmedzí tých 5% a Duelantom by som tieto percentá navýšil ako ich špecializáciu. Už pri šanci 20% a s prémiom 40% by táto postava dokázala narobiť riadnu paseku.
3.) Navýšenie dmg zbraní.
Podľa mňa by tak ako pri dueloch malo rásť DMG aj pušiek. Mohla by sa pridať ďalšia vlastnosť potrebná na boje ( zručnosť v prstoch - podľa mňa ) ktorá bude dvíhať poškodenie zbraní. Tým pádom by sa dali postavy špecializovať a zároveň by boje boli zaujímavejšie. Zachovalo by sa pravidlo že hráč môže ubrať max tretinu života jedným výstrelom. Na výpočet by sa dala použiť z drobnými úpravami rovnica výpočtu zásahu z duelu. Kde by do úvahy bol braná a schopnosť sa vyhnúť strele ako eqivalent k poškodeniu pušky aby boje neskončili po dvoch salvách.
4.)Zmena rastu bonusov
Tak ako písal Ice v téme Pevnosti - vhodné zmeny, Bolo by nutné upraviť a rast bonusu za body v schopnostiach určených na boje. Keďže by po prejdení návrhu č.1 ostalo veľa nevyužitých schopností. Prečo sa na niečo nešpecializovať. Spolu z ostatnými zmenami by sa tak otvoril priestor pre nové zaujímavé typy postáv pre útok či obranu.
Príklad rastu bonusov:
* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +6 bonus s 56 bodmi a viac
* +8 bonus s 88 bodmi a viac
* +11 bonus s 130 bodmi a viac
* +15 bonus s 181 bodmi a viac
* +20 bonus s 243 bodmi a viac
* +25 bonus s 316 bodmi a viac
Naposledy upravené moderátorom: