Zmena bojov o pevnosti

Súhlasíte


  • Celkový počet hlasujúcich
    50
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
Posledné boje ktoré som absolvoval ma priviedli na pár myšlienok a chcem ich dať aj na fórum.

Takže:
1.) Obmedzenie max HP
Fungovalo by to následovne.
Každá trieda postavy by mala systémom určené maximum ktoré môže dosiahnuť. moja predstava je: Vojak 6000HP ( predsa len je to postava na boje ) Dobrodruh , Duelant a Pracovník 4500 HP.
Problém s pripočítavaním Hp za získané úrovne ak by hráč toto maximum dosiahol pridaním schopností do atribútu Body zdravia by sa dal vyriešiť tým že by systém zakaždým ten bod odrátal a premiestnil do voľných schopností. Tým by sa uvolnili body pre iné vlastnosti a napríklad u vojaka by to pri jeho výhode bol značný bonus v iných vlastnostiach.
Zároveň by sa do hry zaviedlo nové prémium ( kôli INNO a týmy čo chcú byť tanky ) - x nug - 1000 HP, y nug - 2000HP a tak... ) Zabezpečilo by to vyrovnanie v bojoch a zároveň by uvoľnilo atribúty na iné schopnosti. Zároveň by táto možnosť umožnila aj menším LV. sa zúčastňovať bojov keďže Hp hrá na zabehnutých svetoch pri rekrute podstatnú rolu. Možno budete namietať že zase premium a nuggeťáci ale týmto by sa šance dostatočne vyrovnali a v kontexte z inými mojími návrhmi by v podstate Hp už nehralo takú zásadnú úlohu v boji.
[SPOIL]
beznzvu1a.png
[/SPOIL]

2.) Kritický zásah
Túto možnosť by som aktivoval všetkým postavám. Samozrejme by sa pohybovala v rozmedzí tých 5% a Duelantom by som tieto percentá navýšil ako ich špecializáciu. Už pri šanci 20% a s prémiom 40% by táto postava dokázala narobiť riadnu paseku.

3.) Navýšenie dmg zbraní.
Podľa mňa by tak ako pri dueloch malo rásť DMG aj pušiek. Mohla by sa pridať ďalšia vlastnosť potrebná na boje ( zručnosť v prstoch - podľa mňa ) ktorá bude dvíhať poškodenie zbraní. Tým pádom by sa dali postavy špecializovať a zároveň by boje boli zaujímavejšie. Zachovalo by sa pravidlo že hráč môže ubrať max tretinu života jedným výstrelom. Na výpočet by sa dala použiť z drobnými úpravami rovnica výpočtu zásahu z duelu. Kde by do úvahy bol braná a schopnosť sa vyhnúť strele ako eqivalent k poškodeniu pušky aby boje neskončili po dvoch salvách.

4.)Zmena rastu bonusov
Tak ako písal Ice v téme Pevnosti - vhodné zmeny, Bolo by nutné upraviť a rast bonusu za body v schopnostiach určených na boje. Keďže by po prejdení návrhu č.1 ostalo veľa nevyužitých schopností. Prečo sa na niečo nešpecializovať. Spolu z ostatnými zmenami by sa tak otvoril priestor pre nové zaujímavé typy postáv pre útok či obranu.

Príklad rastu bonusov:

* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +6 bonus s 56 bodmi a viac
* +8 bonus s 88 bodmi a viac
* +11 bonus s 130 bodmi a viac
* +15 bonus s 181 bodmi a viac
* +20 bonus s 243 bodmi a viac
* +25 bonus s 316 bodmi a viac
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Nesúhlasím z nápadom (č1, č2.- :eezmurk: Asi prehrávate, že potrebujete pridať do hry max. HP. A totálna blbosť s navýšením DMG cez zručnosť! Nebolo by to ANI VYUŽÍVANÉ, pretože sa na to nedá nájsť vhodný ošat. (Totálna kravina:xdxdxd: Je to pól na pól z hlasovaním. Aj tak (ako všetci kecáte-:
Fórum-Odrazový mostík
Choď na patentovaný úrad :odJackNoface: Este som nevidel aby mod zakladal temu v napada a návrhy - ved tak to aj vyzerá

Dalej...Zbytocne nespamujte
(Budem to ignorovat:grrr:
 

DeletedUser

Hosť
Perfektný nápad Reki, len na jedno bode sa mi jedna vec nepáči, a to na bode 3.). Nepáči sa mi tam, že je to na zručnosť v prstoch. Preto sa mi to nepozdáva, lebo by sa tvorilo veľa hráčov s build-om(ľahké prepracovanie sa k zlatej puške):

1 Sila 2 Zručnosť v prstoch a pravde podobne 1 Zdravie. Tipujem, že by to boli postavy duelanta a tým by sa z duelantov čo maju duelovať stávali nezastaviteľne stroje. Tak, že by trieda duelanta stratila význam.

Teda to zhrniem. Zručnosť v prstoch by dávala väčšie poškodenie a keď by ľudia sem dávali body a keď, že by mali postavu duelanta(20% na kritický zásah) veľký bonus vďaka výhode Zručnosť v prstoch a to je výsledok veľkého Poškodenia.


Inač všetky ostatné body sú fajn.
 

DeletedUser

Hosť
Tieš sa mi to páči ale ten bod 3 by som pozmeníl trochu ináč,presne to čo hovoríl hráč micho ľahko by sa dálo dopracovať k zlatej puške.
 

DeletedUser

Hosť
Toto je návrh a ak sa vám mnou vybraná schopnosť nepozdáva vyberte inú ale tak aby sa neuprednostnila žiadna skupina.
 

DeletedUser

Hosť
Prečo práve opravovanie ? :) Podľa mňa sa k tomu opravovanie vôbec nehodí.

Ja by som z časti navrhol aj presnosť, ale to by bola až príliš veľká výhoda. Podľa mňa, sa k tomu žiadna schopnosť nehodí. Jedine, že tá zručnosť v prstoch, ale ľahké získanie Zlatej pušky, no tak rozhodnite vy. Mne je to jedno.
 

DeletedUser

Hosť
Moje vyjadrenie :--) :

▪1 - Súhlasím s obmedzením HP, avšak určite by nemalo byť povolené kupovanie HPčok. A keď už aj áno, tak by to mala byť jednorázova záležitosť (napríklad na 1 alebo 2 boje) a nie na 14 dní :odJackNoface:

▪2 - Podľa mňa by každá postava mala mať šancu dávať kritický, ale menšiu ako duelant. Takže áno. :)

▪3 - Nesúhlasím. Žiadnu inú schopnosť už do pevnosti nemontujte :eezmurk:

▪4 - Neviem posúdiť :D
 

DeletedUser3733

Hosť
1, HP by bolo treba v bojoch obmedziť, aby to bolo vyrovnanejšie, ale tiež som proti kupovaniu HP za prémium

2, súhlasím s 5% pre každého a 15-20% pre duelanta

3, za chvíľu bude mať skoro každý zlatú pušku a celkovo si myslím, že poškodenie pušiek je OK

4, no to by som moc nemenil
 

DeletedUser

Hosť
To navýšenie by som bral :) na sk4 mám 5600 HP ( dobrodruh ) a keby mám 8600 nedajú ma ani za aleluja :D na sk5 zas 12000 HP - keby mám 15000 HP by bolo ok :)
 

DeletedUser4172

Hosť
Dal jsem omylem Ano, chtěl jsem dát ale NE!

Obmezení HP je blbost.. Někdo má víc a někdo míň.:ociza:
 

DeletedUser

Hosť
Dal som NIE, návrh sa mi nepozdáva (dole vypíšem ku každému bodu, že prečo) a nemyslím si, že INNO by pristúpilo k týmto zmenám.

1.) Obmedzenie max HP
Fungovalo by to následovne.
Každá trieda postavy by mala systémom určené maximum ktoré môže dosiahnuť. moja predstava je: Vojak 6000HP ( predsa len je to postava na boje ) Dobrodruh , Duelant a Pracovník 4500 HP.
Problém s pripočítavaním Hp za získané úrovne ak by hráč toto maximum dosiahol pridaním schopností do atribútu Body zdravia by sa dal vyriešiť tým že by systém zakaždým ten bod odrátal a premiestnil do voľných schopností. Tým by sa uvolnili body pre iné vlastnosti a napríklad u vojaka by to pri jeho výhode bol značný bonus v iných vlastnostiach.
Zároveň by sa do hry zaviedlo nové prémium ( kôli INNO a týmy čo chcú byť tanky ) - x nug - 1000 HP, y nug - 2000HP a tak... ) Zabezpečilo by to vyrovnanie v bojoch a zároveň by uvoľnilo atribúty na iné schopnosti. Zároveň by táto možnosť umožnila aj menším LV. sa zúčastňovať bojov keďže Hp hrá na zabehnutých svetoch pri rekrute podstatnú rolu. Možno budete namietať že zase premium a nuggeťáci ale týmto by sa šance dostatočne vyrovnali a v kontexte z inými mojími návrhmi by v podstate Hp už nehralo takú zásadnú úlohu v boji.
[SPOIL]
beznzvu1a.png
[/SPOIL]

Prečo by malo byť HP obmedzené ? Veď keď ho niekto chce mať 12k, nech má. :) Myslím si, že je to úplná blbosť obmedziť HP. Keď si tam niekto nahádže všetky body, je to jeho vec a ide mu to na úkor iných schopností, takže v tom nevidím problém. Navyše by tým takmer padla jedna s bonusov vojakov, keďže ostatné postavy iné ako je vojak môžu mať momentálne pri úrovni 120 okolo 7 000hp, takže touto zmenou by mal dokonca ešte viac hp, ako doteraz, avšak u vojaka, ktorý momentálne môže mať pri úrovni 120 okolo 12 000hp by sa táto hodnota značne znížila. Tým pádom, by vojakov bonus nemal až taký význam.


2.) Kritický zásah
Túto možnosť by som aktivoval všetkým postavám. Samozrejme by sa pohybovala v rozmedzí tých 5% a Duelantom by som tieto percentá navýšil ako ich špecializáciu. Už pri šanci 20% a s prémiom 40% by táto postava dokázala narobiť riadnu paseku.

A máme tu ďalší skvelí návrh, ako zničiť bonusy postáv. Tu to však nie je presne to, čo pri návrhu č.1, no tiež by to bolo značné mínus pre bonusy postáv. Myslím si, že krtický zásah by mal mať len duelant, prečo potom rovno nezaviesť aj bonus úhybu (ktorý má dobrodruh), bonus pre svoju vežu (pracovník) a bonus vodcovstva (vojak) ? To by bolo to isté :) Nech to pekne ostane tak, ako je, každá postava má svoj jedinečný bonus a tak je to najlepšie. Chceš mať kritický zásah ? Tak si zvoľ duelanta a nevymýšľaj blbsti ;) Druhá vec je aj to, že duelant by mal takto až príliš vysoký kritický zásah. Veď ak by strelil na vojaka (ktorý by mal podľa tvojho prvého návrhu 9 000hp), ubral by mu na jednu šupu až 3 600hp (+ dmg pušky), čo si myslím, že je dosť prehnané.:)


3.) Navýšenie dmg zbraní.
Podľa mňa by tak ako pri dueloch malo rásť DMG aj pušiek. Mohla by sa pridať ďalšia vlastnosť potrebná na boje ( zručnosť v prstoch - podľa mňa ) ktorá bude dvíhať poškodenie zbraní. Tým pádom by sa dali postavy špecializovať a zároveň by boje boli zaujímavejšie. Zachovalo by sa pravidlo že hráč môže ubrať max tretinu života jedným výstrelom. Na výpočet by sa dala použiť z drobnými úpravami rovnica výpočtu zásahu z duelu. Kde by do úvahy bol braná a schopnosť sa vyhnúť strele ako eqivalent k poškodeniu pušky aby boje neskončili po dvoch salvách.

To sa mi snáď len zdá. :eezmurk: Ako keby bol tento návrh samostatne, dalo by sa o ňom premýšlať, lebo to nieje až taká sprostosť, no keď to predkladáš spoločne s predchádzajúcimi dvoma návrhmi, tak si naozaj myslím, že len sranduješ. :p Poviem k tomu už len toľko, predstav si toho slávneho duelanta, ktorý dá bez tohto návrhu 3 600dmg (+ dmg pušky) na jednu ranu, že mu ešte pridáš navýšenie dmg. To naozaj myslíš vážne ? - 4 500dmg na jednu ranu ? :odJackNoface:


4.)Zmena rastu bonusov
Tak ako písal Ice v téme Pevnosti - vhodné zmeny, Bolo by nutné upraviť a rast bonusu za body v schopnostiach určených na boje. Keďže by po prejdení návrhu č.1 ostalo veľa nevyužitých schopností. Prečo sa na niečo nešpecializovať. Spolu z ostatnými zmenami by sa tak otvoril priestor pre nové zaujímavé typy postáv pre útok či obranu.

Príklad rastu bonusov:

* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +6 bonus s 56 bodmi a viac
* +8 bonus s 88 bodmi a viac
* +11 bonus s 130 bodmi a viac
* +15 bonus s 181 bodmi a viac
* +20 bonus s 243 bodmi a viac
* +25 bonus s 316 bodmi a viac

Návrh č.1 je úplný nezmysel, ktorý neprejde a preto nebude treba upravovať nič. :) Nech to pekne ostane tak, ako to je. Kto chce nech dá všetko do hp, kto chce, nech to dá do iných schopností. Je to na každom, ako sa rozhodne. Tak, ako to je, tak je to dobré a netreba zbytočne špekulovať. Špecializovať na niečo sa môžeš aj teraz. Takže nevidím dôvod, ani na jeden z tvojich návrhov.

To by bolo z mojej strany asi všetko, možno som to vyjadril trošku ostrejšie, no je to úprimné a priame. :howgh:



PS: Teším sa na červené kartičky od Rekiho a jeho vtierok, ktoré si myslia, že sa vďaka tomu dostanú do TW Teamu.
 

DeletedUser

Hosť
Dal som NIE, návrh sa mi nepozdáva (dole vypíšem ku každému bodu, že prečo) a nemyslím si, že INNO by pristúpilo k týmto zmenám.



Prečo by malo byť HP obmedzené ? Veď keď ho niekto chce mať 12k, nech má. :) Myslím si, že je to úplná blbosť obmedziť HP. Keď si tam niekto nahádže všetky body, je to jeho vec a ide mu to na úkor iných schopností, takže v tom nevidím problém. Navyše by tým takmer padla jedna s bonusov vojakov, keďže ostatné postavy iné ako je vojak môžu mať momentálne pri úrovni 120 okolo 7 000hp, takže touto zmenou by mal dokonca ešte viac hp, ako doteraz, avšak u vojaka, ktorý momentálne môže mať pri úrovni 120 okolo 12 000hp by sa táto hodnota značne znížila. Tým pádom, by vojakov bonus nemal až taký význam.




A máme tu ďalší skvelí návrh, ako zničiť bonusy postáv. Tu to však nie je presne to, čo pri návrhu č.1, no tiež by to bolo značné mínus pre bonusy postáv. Myslím si, že krtický zásah by mal mať len duelant, prečo potom rovno nezaviesť aj bonus úhybu (ktorý má dobrodruh), bonus pre svoju vežu (pracovník) a bonus vodcovstva (vojak) ? To by bolo to isté :) Nech to pekne ostane tak, ako je, každá postava má svoj jedinečný bonus a tak je to najlepšie. Chceš mať kritický zásah ? Tak si zvoľ duelanta a nevymýšľaj blbsti ;) Druhá vec je aj to, že duelant by mal takto až príliš vysoký kritický zásah. Veď ak by strelil na vojaka (ktorý by mal podľa tvojho prvého návrhu 9 000hp), ubral by mu na jednu šupu až 3 600hp (+ dmg pušky), čo si myslím, že je dosť prehnané.:)




To sa mi snáď len zdá. :eezmurk: Ako keby bol tento návrh samostatne, dalo by sa o ňom premýšlať, lebo to nieje až taká sprostosť, no keď to predkladáš spoločne s predchádzajúcimi dvoma návrhmi, tak si naozaj myslím, že len sranduješ. :p Poviem k tomu už len toľko, predstav si toho slávneho duelanta, ktorý dá bez tohto návrhu 3 600dmg (+ dmg pušky) na jednu ranu, že mu ešte pridáš navýšenie dmg. To naozaj myslíš vážne ? - 4 500dmg na jednu ranu ? :odJackNoface:




Návrh č.1 je úplný nezmysel, ktorý neprejde a preto nebude treba upravovať nič. :) Nech to pekne ostane tak, ako to je. Kto chce nech dá všetko do hp, kto chce, nech to dá do iných schopností. Je to na každom, ako sa rozhodne. Tak, ako to je, tak je to dobré a netreba zbytočne špekulovať. Špecializovať na niečo sa môžeš aj teraz. Takže nevidím dôvod, ani na jeden z tvojich návrhov.

To by bolo z mojej strany asi všetko, možno som to vyjadril trošku ostrejšie, no je to úprimné a priame. :howgh:



PS: Teším sa na červené kartičky od Rekiho a jeho vtierok, ktoré si myslia, že sa vďaka tomu dostanú do TW Teamu.

Tiež s tebou súhlasím
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore