DeletedUser
Hosť
Žihadielko nemám dôvod ti dať červenú kartu ak keď tvoj posledný koment ( tým malým bielim písmom ) je na vážkach.
Ako jeden z mála si totiž napísal rozumný komentár aj keď je proti návrhu. To skôr si tú kartičku zaslúži Mendoza za porušenie pravidiel pre túto časť fóra.
Problém prečo chcem obmedziť hp je prostý, boje o pevnosti. Totiž HP je nad všetky iné schopnosti a tie vlastne strácajú svoj význam v boji a sú vlastne nepotrebné tak načo ich tam dávali.
Tank z 12K hp má totiž vždy vo výsledku boja najviac zásahov tým pádom naj poškodenie a naj úhyb. je tým pádom jedno či hráč narve body do schopností na boj. ten čo tam nemá ani jeden je v boji aj tak lepší a dostane truhlicu.
Kritický zásah nefunguje vždy a je závislý na štastí. Čiže sa hráčovi môže podariť x krát za boj alebo ani raz za desať bojov .Porovnávať to z iným bonusom je zbytočné. Som dobrodruh s prémiom a a vedz že mi ten bonus moc na boji nepomáha. Nezaznamenal som že by sa zapol viac ako dva krát za boj. A asi zle chápeš ten bonus. Kritický zásah vždy zoberie len 10% z celkového HP takže jeho hodnota závisí od toho či trafí tank z 12K hp alebo normálneho hráča 2500HP.
Nikde som nepísal že by sa dmg zbrane vzťahovalo aj na kritický zásah. Ani o koľko by vybraná schopnosť tvorcami navyšovala dmg.
K bodu č.4. Ako som spomínal momentálna rovnica je na nič keďže nad všetky schopnosti má navrch HP a ostatné schopnosti sú tým pádom zbytočné. Ak sa zmenia a bude sa dať pomocou bodov dosiahnuť lepšie percentá na zásah či úhyb tak to podľa mňa vyrovná prevahu Hp v boji.
Ako jeden z mála si totiž napísal rozumný komentár aj keď je proti návrhu. To skôr si tú kartičku zaslúži Mendoza za porušenie pravidiel pre túto časť fóra.
Problém prečo chcem obmedziť hp je prostý, boje o pevnosti. Totiž HP je nad všetky iné schopnosti a tie vlastne strácajú svoj význam v boji a sú vlastne nepotrebné tak načo ich tam dávali.
Tank z 12K hp má totiž vždy vo výsledku boja najviac zásahov tým pádom naj poškodenie a naj úhyb. je tým pádom jedno či hráč narve body do schopností na boj. ten čo tam nemá ani jeden je v boji aj tak lepší a dostane truhlicu.
Kritický zásah nefunguje vždy a je závislý na štastí. Čiže sa hráčovi môže podariť x krát za boj alebo ani raz za desať bojov .Porovnávať to z iným bonusom je zbytočné. Som dobrodruh s prémiom a a vedz že mi ten bonus moc na boji nepomáha. Nezaznamenal som že by sa zapol viac ako dva krát za boj. A asi zle chápeš ten bonus. Kritický zásah vždy zoberie len 10% z celkového HP takže jeho hodnota závisí od toho či trafí tank z 12K hp alebo normálneho hráča 2500HP.
Nikde som nepísal že by sa dmg zbrane vzťahovalo aj na kritický zásah. Ani o koľko by vybraná schopnosť tvorcami navyšovala dmg.
K bodu č.4. Ako som spomínal momentálna rovnica je na nič keďže nad všetky schopnosti má navrch HP a ostatné schopnosti sú tým pádom zbytočné. Ak sa zmenia a bude sa dať pomocou bodov dosiahnuť lepšie percentá na zásah či úhyb tak to podľa mňa vyrovná prevahu Hp v boji.