Zmena bojov o pevnosti

Súhlasíte


  • Celkový počet hlasujúcich
    50
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
Žihadielko nemám dôvod ti dať červenú kartu ak keď tvoj posledný koment ( tým malým bielim písmom ) je na vážkach.

Ako jeden z mála si totiž napísal rozumný komentár aj keď je proti návrhu. To skôr si tú kartičku zaslúži Mendoza za porušenie pravidiel pre túto časť fóra.

Problém prečo chcem obmedziť hp je prostý, boje o pevnosti. Totiž HP je nad všetky iné schopnosti a tie vlastne strácajú svoj význam v boji a sú vlastne nepotrebné tak načo ich tam dávali.
Tank z 12K hp má totiž vždy vo výsledku boja najviac zásahov tým pádom naj poškodenie a naj úhyb. je tým pádom jedno či hráč narve body do schopností na boj. ten čo tam nemá ani jeden je v boji aj tak lepší a dostane truhlicu.

Kritický zásah nefunguje vždy a je závislý na štastí. Čiže sa hráčovi môže podariť x krát za boj alebo ani raz za desať bojov .Porovnávať to z iným bonusom je zbytočné. Som dobrodruh s prémiom a a vedz že mi ten bonus moc na boji nepomáha. Nezaznamenal som že by sa zapol viac ako dva krát za boj. A asi zle chápeš ten bonus. Kritický zásah vždy zoberie len 10% z celkového HP takže jeho hodnota závisí od toho či trafí tank z 12K hp alebo normálneho hráča 2500HP.

Nikde som nepísal že by sa dmg zbrane vzťahovalo aj na kritický zásah. Ani o koľko by vybraná schopnosť tvorcami navyšovala dmg.

K bodu č.4. Ako som spomínal momentálna rovnica je na nič keďže nad všetky schopnosti má navrch HP a ostatné schopnosti sú tým pádom zbytočné. Ak sa zmenia a bude sa dať pomocou bodov dosiahnuť lepšie percentá na zásah či úhyb tak to podľa mňa vyrovná prevahu Hp v boji.
 

DeletedUser3241

Hosť
Problém prečo chcem obmedziť hp je prostý, boje o pevnosti. Totiž HP je nad všetky iné schopnosti a tie vlastne strácajú svoj význam v boji a sú vlastne nepotrebné tak načo ich tam dávali.
Tank z 12K hp má totiž vždy vo výsledku boja najviac zásahov tým pádom naj poškodenie a naj úhyb. je tým pádom jedno či hráč narve body do schopností na boj. ten čo tam nemá ani jeden je v boji aj tak lepší a dostane truhlicu.
to odkial si taku blbost vzal ??

ked je tank bez ZP tak si v boji ani neskrtne co sa tika strelby ... a aj na uhyb ma velmi malu sancu ... ano bonus duelanta sa nezapne vzdy ale ked na teba ide 5-6 duelantov tak sa to vacsinou podari ... duelanti su teraz omnoho dolezitejsi ako tanky .. lebo veza plna duelantov je schopna za kolo uplne zdecimovat prvu liniu tankov ...
 

DeletedUser

Hosť
ja súhlasim s 1,2 a 4. To HP je dobrý nápad lebo niaky tank s 12000hp sa postaví k vlajke a obrancovia ho ťažko dajú dole ale ak sa tam postavia 2 či 3 tak su obrancovia v .......... (Nebudem používať vulgarizmy) a ten kritický no dvadsať je asi veľa ale pätnásť by sa dalo. (Pritom som duelant :)) a inač ok. Ale ta 3. je asi blbosť lebo je fakt že by mali všetci Z. pušky.
 
Posledné boje ktoré som absolvoval ma priviedli na pár myšlienok a chcem ich dať aj na fórum.

Takže:
1.) Obmedzenie max HP
Fungovalo by to následovne.
Každá trieda postavy by mala systémom určené maximum ktoré môže dosiahnuť. moja predstava je: Vojak 6000HP ( predsa len je to postava na boje ) Dobrodruh , Duelant a Pracovník 4500 HP.
Problém s pripočítavaním Hp za získané úrovne ak by hráč toto maximum dosiahol pridaním schopností do atribútu Body zdravia by sa dal vyriešiť tým že by systém zakaždým ten bod odrátal a premiestnil do voľných schopností. Tým by sa uvolnili body pre iné vlastnosti a napríklad u vojaka by to pri jeho výhode bol značný bonus v iných vlastnostiach.
Zároveň by sa do hry zaviedlo nové prémium ( kôli INNO a týmy čo chcú byť tanky ) - x nug - 1000 HP, y nug - 2000HP a tak... ) Zabezpečilo by to vyrovnanie v bojoch a zároveň by uvoľnilo atribúty na iné schopnosti. Zároveň by táto možnosť umožnila aj menším LV. sa zúčastňovať bojov keďže Hp hrá na zabehnutých svetoch pri rekrute podstatnú rolu. Možno budete namietať že zase premium a nuggeťáci ale týmto by sa šance dostatočne vyrovnali a v kontexte z inými mojími návrhmi by v podstate Hp už nehralo takú zásadnú úlohu v boji.
[SPOIL]
beznzvu1a.png
[/SPOIL]

2.) Kritický zásah
Túto možnosť by som aktivoval všetkým postavám. Samozrejme by sa pohybovala v rozmedzí tých 5% a Duelantom by som tieto percentá navýšil ako ich špecializáciu. Už pri šanci 20% a s prémiom 40% by táto postava dokázala narobiť riadnu paseku.

3.) Navýšenie dmg zbraní.
Podľa mňa by tak ako pri dueloch malo rásť DMG aj pušiek. Mohla by sa pridať ďalšia vlastnosť potrebná na boje ( zručnosť v prstoch - podľa mňa ) ktorá bude dvíhať poškodenie zbraní. Tým pádom by sa dali postavy špecializovať a zároveň by boje boli zaujímavejšie. Zachovalo by sa pravidlo že hráč môže ubrať max tretinu života jedným výstrelom. Na výpočet by sa dala použiť z drobnými úpravami rovnica výpočtu zásahu z duelu. Kde by do úvahy bol braná a schopnosť sa vyhnúť strele ako eqivalent k poškodeniu pušky aby boje neskončili po dvoch salvách.

4.)Zmena rastu bonusov
Tak ako písal Ice v téme Pevnosti - vhodné zmeny, Bolo by nutné upraviť a rast bonusu za body v schopnostiach určených na boje. Keďže by po prejdení návrhu č.1 ostalo veľa nevyužitých schopností. Prečo sa na niečo nešpecializovať. Spolu z ostatnými zmenami by sa tak otvoril priestor pre nové zaujímavé typy postáv pre útok či obranu.

Príklad rastu bonusov:

* +1 bonus s 1 bodom a viac
* +2 bonus s 6 bodmi a viac
* +3 bonus s 16 bodmi a viac
* +4 bonus s 32 bodmi a viac
* +6 bonus s 56 bodmi a viac
* +8 bonus s 88 bodmi a viac
* +11 bonus s 130 bodmi a viac
* +15 bonus s 181 bodmi a viac
* +20 bonus s 243 bodmi a viac
* +25 bonus s 316 bodmi a viac

1. NIE - Kupovanie HP je úplná sprostosť, no len si predstavte level 1 na boji s 3110 HP :D To maximálne HP- NIE

2. ANO - dobrý nápad

3. Tak ale toto je riadna sprostost, boje by sa skrátili a hráči by na hrotoch veží nevydržali, keď sa to tak vezme po update s remeslami pribudli do boja mazadla a bajonety, od vtedy čo chodim na boje dostávam rany v priemere okolo tej tristovky ( už som dostal aj 400 a to nebol kriticky ) čo je dosť. Príklad : Zlatá puška: 232 - 348 dmg + bajonet 25-75 dmg je 257 - 423 a k tomu ešte ďalši bonus, však to ten dmg presiahne 500! no a aby sa nepovedalo tak pridám ďalšiu ale taku bežnu zbraň - precízna perkusná 172 -292 + bajonet 197 - 367 . A aby sa znovu nepovedalo že bajonet nema každy, čo tak take mazadlo s ním beha polovica hráčov v boji ( podla kvalite boja či sa oplati hráčovi si ho zobrat ) perkusna - 192- 332 no tak toto je už v pohode ale aby na boji boli zásahy cez 400 a viac no tak sa tie boje skrátia o dosť - čo si myslím že nieje velmi dobré

4. Ano
 

DeletedUser

Hosť
ta 3. je blbosť lebo ja som dal (verte alebo neverte, mne je to jedno :D) s Mušketa 100-200 a mazadlo 20 40 teda 120-240 na 53 (Duelant) zásah že Vystrelil si na Salafi a spôsobil si 1133 bodov poškodenia! čo je veľa (kritický) blus bonus tak to by bol teda masaker :)
 

DeletedUser

Hosť
Súhlasím iba s bodmi 1. a tým pádom potom aj s 4.. Kritický zásah je pre duelanta, a malo by to tak ostať. Každá postava má do boja iný bonus, takto by bol duelant zas znevýhodnený. A s tou trojkou proste nesúhlasím.
 

DeletedUser

Hosť
Takže ja sa na to pozerám takto :

1.) Dobrý nápad, že obmedzenie HP, ale sa mi zase nepáči to nové prémium ... nemám nič proti nuggeťákom, ale je to podľa mňa prehnané ...

2.) S týmto bodom 100% súhlasim ...

3.) Nebolo by to zlé ... keď môžu dávať silnejšie rany na dueli, tak prečo nie aj na pevnosti ?

4.) ... k tomuto nemám čo povedať :D
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore