Deleted User - 4
Hosť
Zmeny v bojoch o pevnosť
Vo verzii 2.05.1, keď sa spustí herná udalosť ku dňu nezávislosti, budú do hry zavedené dve zmeny v bojoch o pevnosť. Za prvé sa zvýši vplyv vytrvalosti, skrývania a vodcovstva pre počítanie mierenia a uhýbania a za druhé budú do bojov zahrnuté dva nové vzorce pre poškodenie a odolnosť.
Mierenie a uhýbanie
Aktuálne sú schopnosti hráča brané s exponentom 0.4. To znamená, že za každý dodatočný bod vložený do vodcovstva, vytrvalosti, skrývania, mierenia alebo uhýbania má tento bod menší vplyv, ako ten predchádzajúci bod. V tomto update bude exponent zvýšený na 0.6 pre vytrvalosť a skrývanie s dodatkom 0.5 pre vodcovstvo. (Poznámka: Mierenie a uhýbanie neboli posilnené!) To znamená, že hráči získajú na vyššej úrovni schopnosti väčší bonus. Zvyšok vzorca sa nezmenil. Môžete si to pozrieť na nasledujúcich grafoch:
Skills and attribute points - body schopností a vlastností
Points - body
Leadership - Vodcovstvo
Stamina/Hiding - Vytrvalosť/Skrývanie
Aiming/Dodging - Mierenie/Uhýbanie
Kde:
Schopnosť 2 je Mierenie alebo Uhýbanie
Schopnosť 3 je Vytrvalosť alebo Skrývanie
Sektorový útočný bonus sú bonusy k miereniu poskytnuté od budov (ak sú nejaké)
Sektorový bonus k obrane sú bonusy k uhýbaniu poskytnuté od budov (ak sú nejaké)
Špeciálne bonusy sú dodatočné bonusy poskytnuté od budov (napr. Veža pre triedu postavy)
Základný bonus je 25 pre Mierenie a 10 pre Uhýbanie
Poškodenie a odolnosť (odpor)
Do hry budú pridané dva nové vzorce, pre poškodenie a odolnosť.
Poškodenie: Poškodenie zbrane + (Poškodenie zbrane * Vodcovstvo / Celkové body zdravia)
Odolnosť: (1200 / Celkové body zdravia) * (Vytrvalosť ALEBO Skrývanie)0.5
Pre príklad kliknite na spoiler:
[Spoil]Nový vzorec pri bojoch o pevnosť:
Poškodenie: Poškodenie zbrane + (Poškodenie zbrane * Vodcovstvo / Celkové body zdravia)
Odolnosť: (1200 / Celkové body zdravia) * (Vytrvalosť ALEBO Skrývanie)0.5
Príklad:
Ferdinard má 30.000 bodov zdravia a má 1.000 bodov vo vodcovstve.
Takže pri použití Geronimovej brokovnice, Ferdo spôsobí nasledovné poškodenie (pred odolnosťou):
Poškodenie = 450 + (450 * 1000 / 30000)
Poškodenie = 450 + 15
Poškodenie = 465
Ferdo je potom zasiahnutý jeho zlým dvojčaťom Quidom. Ferdo má 1000 bodov vo vytrvalosti/skrývaní, takže odolá nasledujúcemu poškodeniu:
Odolnosť = (1200 / 30000) * 1000 0.5
Odolnosť = 0.04 * 31.622776601683
Odolnosť = 1.264911064067
http://forum.beta.the-west.net/showpost.php?p=23468&postcount=4
http://forum.beta.the-west.net/showpost.php?p=23515&postcount=5
[/Spoil]
Vo všeobecnosti to bude mať za následok:
Hráči priemerne spôsobia v priemere pri zásahu o čosi viac poškodenia. Pre tanky to bude zanedbateľné množstvo, ale hráči s menej bodmi zdravia zbadajú poškodenie okolo 400 bodov.
Hráči s veľmi malým množstvom zdravia, primárne sa to týka tých pod úrovňou 100, dostanú menej poškodenia. (Možno to prehliadnete, kvôli silnejšej možnosti na zvýšenie poškodenia, ale je to tam a funguje to)
Následky
Zdravie stále ostane primárnou schopnosťou pre boje, to sa nezmenilo. Avšak hráči s vyššími schopnosťami zbadajú, že sa ich výkon o čosi zlepší. Najočividnejšia zmena je zvýšenie poškodenia pre hráčov, ktorí stoja na vežiach pre ich triedu postavy a majú veľa bodov vo vytrvalosti a vodcovstve.
---
Test na Californii
Nasadili sme tento vzorec dnes do sveta California, takže ak chcete, môžete si to už vyskúšať. Pri tejto príležitosti sme zľavnili až do 03.07 - 23:59, nápoje na prerozdelenie schopností a vlastností o 50%, čo je už fakt výhodné.
[SPOIL]
Nápoj nového začiatku
Prerozdelenie schopností a vlastností!
Cena v dlhopisoch/nuggetoch:1000 500
Nápoj zabudnutia
Prerozdelenie schopností!
Cena v dlhopisoch/nuggetoch:600 300
Nápoj oslabenia
Prerozdelenie vlastností!
Cena v dlhopisoch/nuggetoch:600 300
[/SPOIL]
Poprosil by som vás, aby ste si to teda vyskúšali na nejakom boji a dali nám vedieť, do tejto témy: Boje o pevnosti - úprava vzorca, vaše reakcie pošlem tvorcom hry!
Vo verzii 2.05.1, keď sa spustí herná udalosť ku dňu nezávislosti, budú do hry zavedené dve zmeny v bojoch o pevnosť. Za prvé sa zvýši vplyv vytrvalosti, skrývania a vodcovstva pre počítanie mierenia a uhýbania a za druhé budú do bojov zahrnuté dva nové vzorce pre poškodenie a odolnosť.
Mierenie a uhýbanie
Aktuálne sú schopnosti hráča brané s exponentom 0.4. To znamená, že za každý dodatočný bod vložený do vodcovstva, vytrvalosti, skrývania, mierenia alebo uhýbania má tento bod menší vplyv, ako ten predchádzajúci bod. V tomto update bude exponent zvýšený na 0.6 pre vytrvalosť a skrývanie s dodatkom 0.5 pre vodcovstvo. (Poznámka: Mierenie a uhýbanie neboli posilnené!) To znamená, že hráči získajú na vyššej úrovni schopnosti väčší bonus. Zvyšok vzorca sa nezmenil. Môžete si to pozrieť na nasledujúcich grafoch:
Skills and attribute points - body schopností a vlastností
Points - body
Leadership - Vodcovstvo
Stamina/Hiding - Vytrvalosť/Skrývanie
Aiming/Dodging - Mierenie/Uhýbanie
Kde:
Schopnosť 2 je Mierenie alebo Uhýbanie
Schopnosť 3 je Vytrvalosť alebo Skrývanie
Sektorový útočný bonus sú bonusy k miereniu poskytnuté od budov (ak sú nejaké)
Sektorový bonus k obrane sú bonusy k uhýbaniu poskytnuté od budov (ak sú nejaké)
Špeciálne bonusy sú dodatočné bonusy poskytnuté od budov (napr. Veža pre triedu postavy)
Základný bonus je 25 pre Mierenie a 10 pre Uhýbanie
Poškodenie a odolnosť (odpor)
Do hry budú pridané dva nové vzorce, pre poškodenie a odolnosť.
Poškodenie: Poškodenie zbrane + (Poškodenie zbrane * Vodcovstvo / Celkové body zdravia)
Odolnosť: (1200 / Celkové body zdravia) * (Vytrvalosť ALEBO Skrývanie)0.5
Pre príklad kliknite na spoiler:
[Spoil]Nový vzorec pri bojoch o pevnosť:
Poškodenie: Poškodenie zbrane + (Poškodenie zbrane * Vodcovstvo / Celkové body zdravia)
Odolnosť: (1200 / Celkové body zdravia) * (Vytrvalosť ALEBO Skrývanie)0.5
Príklad:
Ferdinard má 30.000 bodov zdravia a má 1.000 bodov vo vodcovstve.
Takže pri použití Geronimovej brokovnice, Ferdo spôsobí nasledovné poškodenie (pred odolnosťou):
Poškodenie = 450 + (450 * 1000 / 30000)
Poškodenie = 450 + 15
Poškodenie = 465
Ferdo je potom zasiahnutý jeho zlým dvojčaťom Quidom. Ferdo má 1000 bodov vo vytrvalosti/skrývaní, takže odolá nasledujúcemu poškodeniu:
Odolnosť = (1200 / 30000) * 1000 0.5
Odolnosť = 0.04 * 31.622776601683
Odolnosť = 1.264911064067
http://forum.beta.the-west.net/showpost.php?p=23468&postcount=4
http://forum.beta.the-west.net/showpost.php?p=23515&postcount=5
[/Spoil]
Vo všeobecnosti to bude mať za následok:
Hráči priemerne spôsobia v priemere pri zásahu o čosi viac poškodenia. Pre tanky to bude zanedbateľné množstvo, ale hráči s menej bodmi zdravia zbadajú poškodenie okolo 400 bodov.
Hráči s veľmi malým množstvom zdravia, primárne sa to týka tých pod úrovňou 100, dostanú menej poškodenia. (Možno to prehliadnete, kvôli silnejšej možnosti na zvýšenie poškodenia, ale je to tam a funguje to)
Následky
Zdravie stále ostane primárnou schopnosťou pre boje, to sa nezmenilo. Avšak hráči s vyššími schopnosťami zbadajú, že sa ich výkon o čosi zlepší. Najočividnejšia zmena je zvýšenie poškodenia pre hráčov, ktorí stoja na vežiach pre ich triedu postavy a majú veľa bodov vo vytrvalosti a vodcovstve.
---
Test na Californii
Nasadili sme tento vzorec dnes do sveta California, takže ak chcete, môžete si to už vyskúšať. Pri tejto príležitosti sme zľavnili až do 03.07 - 23:59, nápoje na prerozdelenie schopností a vlastností o 50%, čo je už fakt výhodné.
[SPOIL]
Nápoj nového začiatku
Prerozdelenie schopností a vlastností!
Cena v dlhopisoch/nuggetoch:
Nápoj zabudnutia
Prerozdelenie schopností!
Cena v dlhopisoch/nuggetoch:
Nápoj oslabenia
Prerozdelenie vlastností!
Cena v dlhopisoch/nuggetoch:
[/SPOIL]
Poprosil by som vás, aby ste si to teda vyskúšali na nejakom boji a dali nám vedieť, do tejto témy: Boje o pevnosti - úprava vzorca, vaše reakcie pošlem tvorcom hry!