Pokec Diskusia o nadchádzajúcich updatoch

DeletedUser

Hosť
OK no tie práce to môžu byť sranda, ale blbé je, že nováčikov je tu málo... INNO by sa malo strať skôr a propagáciu westu než o také úpravy ako 2.3 a podobné s prepáčením kraviny..:((:)Oo
 

DeletedUser

Hosť
keby radsej zvysovali level na 130-150 a davali tazsie prace pre tieto levely...a nie toto vsetky prace pre kazdeho OMG
 

DeletedUser

Hosť
myslím že by sme už nemali nadávať na updaty,lebo INNO sa asi drží hesla

Kto do teba kameňom,ty doňho zlým updatom :)
 

DeletedUser

Hosť
update

no mne sa ten novy system prac paci nebudem muset robit drahe reskilly aby som mohol urobit nejaku ulohu a tie boje kebyze spravia tak to by bola parada... :--)
 

DeletedUser

Hosť
no mne sa ten novy system prac paci nebudem muset robit drahe reskilly aby som mohol urobit nejaku ulohu a tie boje kebyze spravia tak to by bola parada... :--)

Hmm... pomyslel si na globálne hľadisko?

1. Pevnosti - veci ako whiskey, náboje, zvony a pod sa určite nebudú dať nájsť na levely 40 alebo 50. Z toho logicky vyplýva, že pevnosti nebudú vystavané minimálne 4 - 8 mesiacov od začiatku servera. (Samozrejme pokým nebudú hráči používať premko na to, aby nabrali rýchlo levely a mohli robiť tie práce ... money, money, money )

2. Diferenciácia hráčov - pojem "zberač surovín" už nebude mať žiaden zmysel. Všetci budú môcť robiť všetko - z toho vyplýva nasledujúci bod:

3. Prekopanie cien na trhu - 2.0 od základov zmenila ceny predmetov na trhu ... tento update sa opäť pohrá s cenami na trhu a je dosť možné že predmety úplne stratia hodnotu, lebo ich bude plná r*ť ...

4. Vzácne predmety typu Cestovný šál Márie Roalstad, Indiánsky opasok a pod. stratia svoju vzácnosť - bude ich mať každý hráč...

Posledná vec .... to, že zmizne potreba reskillu na úlohy zmiznú aj 2 typy zamerania hráčov. Vo weste sa môžeme zamerať na: duelovanie, bojovanie, remeslo, zber surovín, úlohy. Jedným, jediným updatom nám Inno zoberie 2 zamerania a veľa hráčov im za to ešte aj poďakuje. :odJackNoface: :odJackNoface: :eezmurk: :ocikru: :sibko: :Oo :Oo :ehmehm: :--) :--) :--) :odJackNoface: :odJackNoface: censored censored :howgh:
 

DeletedUser3733

Hosť
Nemyslím si že, hráči ktorí budú zameraný na práce budú až tak veľmi ukrátený, ten systém hodnotenia prác, tie spomínané hviezdičky naznačujú, že aj keď bude môcť hráč prácu vykonávať, tak zrejme z toho nebude mať taký osoh.
Npar. ak bude mať nejaká práca 3 zlaté hviezdy a iná jednu alebo 3 strieborné (fakt netuším ako to bude rozdelené), tak na tých 3 hviezdach sa zrejme zvýši pravdepodobnosť nálezu predmetu, jeho hodnota, získané peniaz a skúsenosti.
Teda si myslím, že aj keď bude mať nejaký hráč na úrovni 120 otvorené všetky práce, tak pre neho nebudú niektoré dobré práce výhodné kvôli malému počtu pracovných bodov, teda sa mu napr. neoplatí robiť šou s Buffalom Billom, lebo na nej získa horšie predmety/peniaze/expy ako napr. na strážení dostavníku.
Čiže zrejme to ostane po starom, len hráči dokončia pár úloh bez reskilov, ale inak sa systém asi moc nezmení, možno zmiznú zlaté a strieborné práce, ktovie.

Čo sa duelov týka, no už neduelujem, ale som zvedavý čo nato povedia duelanti, apropo kam sa vlastne pridávajú tie duelové body, keď sa to rozdelilo?

Ako chcú vybalacovať boje som strašne zvedavý, asi obmedzia HP čo určite "poteší" tankistov.

Tomu multiplayeru a tým kravám a podobne celkom nechápem :Oo takže ostáva len čakať.

Čo ma teší je rozšírený rebríček, som zvedavý čo všetko bude obsahovať.

Čo som naopak stále sklamaný, že ani po takom dlhom čase nezmenili vzhľad mesta (možno je to aj dobre), s tým aj spomínané starnutie budov čo by zrejme potešilo stavbárov, prípadne do hry mohly zaviesť poškodenie pevnosti po boji, nemuselo by byť nejaké brutálne, niečo čo by spravilo pár klincov a dosiek, aj keď síce po tom ako zdvihly množtvo surovín potrebných na výstavbu pevnosti tak radšej nie (jedine ak by to vyblancovali), ďalej by mohly pevnosti trochu rozšíriť o nové prvky ako aj mestá a verte bolo by tam čo pridať.

Potulné NPC postavy, čo asi budú tieto potulné NPC robiť :ehmehm:

Vylepšenie obchodu Union Pacific a avizované zľavy, po tom čo bol zrušený zimný bonus, by veci v UP Shope museli dať o polovicu lacnejšie.

A konečne by mohly páni z Inna trochu upraviť pár obrázkov predmetov, aby neboli identické:
• nápoj medveďa - elixír života
• nápoj orla - nápoj nového začiatku
• nápoj hada - nápoj zabudnutia
• nápoj pumy - nápoj oslabenia
• liadok - žalúdočný liek
• moderné brnenie má stále len taký vývojársky koncept
• ručne ušúľaná cigareta - cigareta - cigarety
• sobášna listina - vlastnícke právo na farmu (tá drobná zmena je dosť málo, stačilo by u vlast. práva zmeniť farbu písma na čiernu a pečiatku nechať červenú)
• rúčka, remeslo kováč - čo to je pre boha
• nerezový čap, remeslo kováč - nejaký čudný, taká iná grafika
• mätový čaj skôr vyzerá ako šálka plná wasabi :D ale budiž
• možno to príde niekomu čudné, ale nechápem prečo je prémiová truhlica otvorená a plná peňazí, keďže z nej peniaze nepadajú, ale padajú z nej predmety, skôr by som volil koncept zatvorenej truhlice obitej pozláteným kovaním, trochu prepracovanejšia ako oceľou okovaná, určite si to viete predstaviť, taká majestátna truhlica s krásnym pozlateným kovaním :)
Aj tak je ako jediná otvorená a oproti ostatným je vertikálne otočená

A našlo by sa ešte pár vecí, ktoré by chceli drobnú kozmetickú úpravu.
 

DeletedUser

Hosť
Hmm... pomyslel si na globálne hľadisko?

1. Pevnosti - veci ako whiskey, náboje, zvony a pod sa určite nebudú dať nájsť na levely 40 alebo 50. Z toho logicky vyplýva, že pevnosti nebudú vystavané minimálne 4 - 8 mesiacov od začiatku servera. (Samozrejme pokým nebudú hráči používať premko na to, aby nabrali rýchlo levely a mohli robiť tie práce ... money, money, money )

2. Diferenciácia hráčov - pojem "zberač surovín" už nebude mať žiaden zmysel. Všetci budú môcť robiť všetko - z toho vyplýva nasledujúci bod:

3. Prekopanie cien na trhu - 2.0 od základov zmenila ceny predmetov na trhu ... tento update sa opäť pohrá s cenami na trhu a je dosť možné že predmety úplne stratia hodnotu, lebo ich bude plná r*ť ...

4. Vzácne predmety typu Cestovný šál Márie Roalstad, Indiánsky opasok a pod. stratia svoju vzácnosť - bude ich mať každý hráč...

Posledná vec .... to, že zmizne potreba reskillu na úlohy zmiznú aj 2 typy zamerania hráčov. Vo weste sa môžeme zamerať na: duelovanie, bojovanie, remeslo, zber surovín, úlohy. Jedným, jediným updatom nám Inno zoberie 2 zamerania a veľa hráčov im za to ešte aj poďakuje. :odJackNoface: :odJackNoface: :eezmurk: :ocikru: :sibko: :Oo :Oo :ehmehm: :--) :--) :--) :odJackNoface: :odJackNoface: censored censored :howgh:

Ano ale ale napr. hrac co bude mat vsetko v obchodovani bude robit pracu pracovat ako podomovy obchodnik a bude tam mat 700pb dostane 500$ 300xp najdene predmety budu mat hodnotu 1700-5000$ sanca na produkt 30%
A nejaky tank co ma vsetko v hp dostane za tu pracu 100$ 50xp nejdene pradmeny budu mat hodnotu 300-1000$ a sanca na produkt 5%
Takze podla mna zberac surovin ostane az na to ze zameranie na ulohy zmizne :(
 

DeletedUser4623

Hosť
Hmm... pomyslel si na globálne hľadisko?

1. Pevnosti - veci ako whiskey, náboje, zvony a pod sa určite nebudú dať nájsť na levely 40 alebo 50. Z toho logicky vyplýva, že pevnosti nebudú vystavané minimálne 4 - 8 mesiacov od začiatku servera. (Samozrejme pokým nebudú hráči používať premko na to, aby nabrali rýchlo levely a mohli robiť tie práce ... money, money, money )

2. Diferenciácia hráčov - pojem "zberač surovín" už nebude mať žiaden zmysel. Všetci budú môcť robiť všetko - z toho vyplýva nasledujúci bod:

3. Prekopanie cien na trhu - 2.0 od základov zmenila ceny predmetov na trhu ... tento update sa opäť pohrá s cenami na trhu a je dosť možné že predmety úplne stratia hodnotu, lebo ich bude plná r*ť ...

4. Vzácne predmety typu Cestovný šál Márie Roalstad, Indiánsky opasok a pod. stratia svoju vzácnosť - bude ich mať každý hráč...

Posledná vec .... to, že zmizne potreba reskillu na úlohy zmiznú aj 2 typy zamerania hráčov. Vo weste sa môžeme zamerať na: duelovanie, bojovanie, remeslo, zber surovín, úlohy. Jedným, jediným updatom nám Inno zoberie 2 zamerania a veľa hráčov im za to ešte aj poďakuje. :odJackNoface: :odJackNoface: :eezmurk: :ocikru: :sibko: :Oo :Oo :ehmehm: :--) :--) :--) :odJackNoface: :odJackNoface: censored censored :howgh:

tak keď hrá niekto na úlohy bez bojov, duelov a mesta tak mu v podstate môže byť jedno ako to dopadne. Sú aj takí ktorých to absolútne netrápi- hlavná vec že sa oni budú mať dobre..

S niektorými vecami súhlasim čo sa týka update ale zase s nietorými nie
 

DeletedUser

Hosť
Jestli změní práce měli by dát dobrodruhům a pracovníkům možnost změny charakteru. A jsem zvědavej jak změní bonus u zbraní Alana Q.
 

DeletedUser

Hosť
táák sme sa konečne dočkali - xp a peniaze za nuggety... kto hráte na bete:
[SPOIL]sety a:
[item=2196][item=2197][item=2198][item=2199][item=2200] <=25%xp do ďalšieho lvlu
[item=2201][item=2202][item=2203][item=2204][item=2205] $100 - $1.000.000[/SPOIL]
v skratke, ďalšia tombola na vyžmýkanie posledného zbytku peňazí, teším sa na veľkú noc... :D
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser4673

Hosť
-pre hráčov bude určite zaujímavá možnosť urobiť "všetky" úlohy, doteraz sme museli robiť ťažké reskilly a toto je spôsob ako ušetriť $$$ :D
-tzv. "zberači produktov" určite neskončia, pretože ak budú mať pri 3 hviezdach šancu na nájdenie napr. poštovej trúbky šancu možno 10-20% tak ju určite využijú :)
-iné multiplayer hry ako pevnostné boje určite spestria hru, len dúfam že budú mať aj zmysel v podobe získaných exp., $ a hlavne predmetov! Pretože na bojoch mi fakt chýba možnosť získať aj nejaké predmety.
 
Hore