Pokec Dobrodružstvá - diskusia

Aký je zatiaľ váš názor na dobrodružstvá?

  • Páčia sa mi

    Hlasy: 47 53,4%
  • Nepáčia sa mi

    Hlasy: 26 29,5%
  • Neviem

    Hlasy: 15 17,0%

  • Celkový počet hlasujúcich
    88

Zeus331

Hosť
ja sa k tomu ešte nemienim vyjarovať ,lebo som to ešte nehral a nechcem hádzať flintu do žita
 
Vyzerá to dosť dobre. Celkom sa na to teším. Len či to nebude mať negatívny vplyv na boje o pevnosti. No uvidíme. V každom prípade to graficky vyzerá dobre, herne mi to pripomína 2 iné hry spojené v jednu :D Bude treba viacej rozmýšľať, taktizovať, poznať a predvídať, študovať :D Teším sa na spustenie. Ak sa takto pekne najbližší rok pohrajú aj s pevnosťami, tak to možno bude ľudí aj naozaj baviť ;)
 
O tomto sme sa bavili aj v A-tíme či to náhodou nepokazí boje ešte viac, zhodnotili sme, že ľudia budú dobrodružstiev prehratí, tak potom si radšej zapnú boj na chill out večer, darmo, kto máš čas, môže sa to hrať od rána do večera, potom ho to aj omrzí :)
A hej, bude treba viac taktizovať, ako je aj na wiki napísané, ten, kto zadá prvý schopnosť, ten ju aj prvý vykoná, ale i to má svoje pravidlá; :)
Ešte nech pridajú viac herných módov, ako plánovali aj s tým macom a pod. a viac odmien v UP obchode za Veteránov, tak to bude fakt top vec
 

Mr.Nuggeťák

Hosť
ono by to potrebovalo znížiť vplyv nuggetov na hru...
 
Mňa by celkom zaujímal názor tých hráčov, čo sa im nepáči na tom :)
Tak ja sa veľmi rád vyjadrím, keďže hrám aktívne aj betu, konkrétne svet Alamogordo ak by ma tam chcel niekto nájsť. Prvá a veľká nevýhoda je to miešanie hráčov/svetov. Pre niekoho to može byť wow, ale pre mnohých to bude skor opak, keď si nevie vytvoriť tím s kamarátmi atď. Systém ťa hodí random s niekým a hraj. Nevieš čo to bude zač, či bude spoľahlivý, či vie vobec čo má robiť, či nie je taký, že v polovici boja zmizne. Ďalšia vec, robíš to isté dokola, horšia ako boj o pevnosť... Tam máš aspoň svoje poradie- útok/obrana, hodnosť, tu máš číre šťastie, že koľkáty v poradí si zadal svoj pohyb a čakáš. Takže kto bude trošku pomalší, alebo nebodaj chce takticky zadať ťah tak smola, bude medzi poslednými sa hýbať/strielať. Asi jediné pozitívum by som vyzdvihol, že máš friendly fire, takže treba sledovať kade strielaš, aby si nezranil svojho spoluhráča. No keďže táto funkcia tu doteraz nebola, tým že na bojoch svojho spoluhráča nezraníš, tak to tiež bude mať zo začiatku (možno o dosť dlhšie než len zo začiatku) negatívny vplyv na dopad hry. Márne budú dvaja vedieť z tímu ako to hrať, keď jeden či dvaja budú trošku mimu a namiesto toho aby zranili súpera tak odstrelí teba.
Takže celkový dojem? O ničom. Snaha sa cení, ale nie je to nič čo by oživilo hru. Moj osobný názor. Vidím to na bete. Tí čo chceli tak ten odpadlíkov set nazbierali. Možno keď bude dačo lákavé v shope za tie veteránske body, tak to bude nútiť hráčov viac hrať, v opačnom prípade to rýchlo upadne do zabudnutia.
 
guard, vďaka za názor :)
tiež som testoval vo veľmi veľa hrách dobrodružstvá, áno je to nevýhoda, vývojári to samozrejme aj spomínali, ale zatiaľ nič lepšie nenašli, ale pracujú na to, ide o to, aby tímy boli aspoň ako tak rovnomerne rozložené, nech jeden tím nemá 3 hráčov level 50 a ďalších level 100. Verím, že túto možnosť hrať s ľuďmi, s ktorými chceme v tíme pribudne čo najskôr.

A už som to spomenul vyššie, nie je to len čisto o šťastí, ale i o taktike, môžeš vykonať dve akcie v jednom kole, systém je nastavený tak, že prvú akciu dá trebárs súper, ale ty ak si aj zadal neskôr ako on, tak nasleduje tebou prvá zadaná akcia a až potom tá jeho, teda preto si treba rozmyslieť ak nemáš zdravie či zalezieš za roh a potom sa napr. liečiš, alebo sa najprv liečiš a súper ťa ešte zasiahne a potom sa hýbeš. :)

A prečo to hrať? Áno, je málo veci, čo si za to môžeš kúpiť, no mnohých motivujú hrať dobrodružsvá tie nápoje skúseností, neverím, že tebe nepôjde o to, aby si čo najrýchlejšie dosiahol úroveň 150. To je len môj postreh, čo som si všímal.
 
No neviem ako na tom pracujú, ale ja som neraz zažil nerovnomerné rozloženie tímov, alebo to že na začiatku hry jeden spoluhráč vypadol a tým pádom celý tím bol oslabený a viac-menej bez šance vyhrať.
Nemožeš stále vykonať dve akcie. Je taká ktorá ti zoberie obe tie body pohybu za dané kolo, alebo ako to teda nazvať. A nesúhlasím s tebou. Stačí keď súper zadá svoj pohyb tesne pred tebou a márne chceš utiecť za roh sa liečiť, keď ťa skor zostrelí. Nie je určené poradie hráčov, je to proste o šťastí a rýchlosti klikaní, o ničom inom.
Ak dajú aj ku nám nápoj 1% expov do ďalšieho levelu tak to je asi jediná vec pre ktorú sa oplatí hrať multiplayer (ak si odmyslím tú sadu, ktorú sa dá relatívne rýchlo nazbierať a tým pádom ostanú len tie veteránske body na zbieranie)
 
Pravda, zažil som aj ja hry, kde to nebolo úplne férové a tiež, že nejaký hráč odišiel a už to nebolo jednoduché, ale nejaké hranice bodov sa dajú nahabať aspoň na 100 VB.
Wiki - Základ hrania - Výdrž a usporiadanie príkazov
"Napríklad, ak sa hráč z Dalton-ovho gangu hýbe a strieľa skôr ako hráč z Cook-ovho gangu použije sektorové liečenie, dané schopnosti budú vykonané v tomto poradí: pohyb, sektorové liečenie, strieľanie." pracoval som na tom, viem, že to takto funguje, neviem či sa chápeme a nehovoríme o inom, ak hej, tak povedz :)
 

Zeus331

Hosť
myslím si že on to pochopil tak že jeden zadal skorej (tým 1)strielanie a potom ten druhý(tým 2) dal pohyb a potom ten druhý(tým 2) liečenie , čiže 1. vystrelil na neho ten z týmu 1 čiže ten druhý bol už mŕtvy. teda ak to takto funguje.
 
Zeus asi máš na mysli ,,tím". Kým to nevyskúšame nebudeme vedieť aké to naozaj bude. A nedostatky môžu postupne napraviť.