Chcel by som migrovať z Fremontu na Texas a myslím si, že ďaleko nebudem jediný, ktorý by (aj) takúto možnosť uvítal.
(týka sa to hráčov oboch svetov).
Fundamentálny argument, v dôsledku ktorého ostal Texas voči migráciám doteraz uzavretý, bol, že hráči z Texasu nechceli "nuggeťákov" z iných svetov, ktorí si nakúpili zopár schopností/vlastností (btw. nepoznám hráča, ktorý by nakúpil viac než 40 schopností, ďalej je to utopia).
Avšak vezmime teraz do úvahy, že:
1. Fremont je 1.5 rokov starý svet a niektorí hráči Texasu hrajú aj cez 8 rokov (ak nie viac), takže hráči z Fremontu by jednoznačne neboli zvýhodnení.
2. Od zavedenia vylepšovania + zásluhou obrovskej diverzity predmetov spraví nakupovanie schopností/vlastností minimálny zásah do hry. Úspech záleží už skôr od jednotlivých vecí.... zvýhodnenie za pomoci nakúpených schopností/vlastností už dávno nie je bádať ani na bojoch, ani v dueloch, inde to vôbec nezaváži.
Zatiaľ mi prišli na um len tri malé nevýhody, avšak v zásade mi ani jedna nepríde ako vecná a náležitá:
1. Hráči, ktorí začali hrať na Texase len nedávno by sa v istých prípadoch mohli cítiť ukrivdene. (lenže ak by aj áno, takých hráčov je veľmi málo).
2. Istotne by to neprospelo špekulantom, ktorí zvyknú kšeftovať medzi svetmi, a to najmä počas herných udalostí (vieme však, že to často kazí hru).
3. "Lokálpatrioti" a "legendy" z Texasu by s tým mohli mať problém. (tak, ako to bolo v prípade migrácie sveta 2,3,4,5 na svet 1.. iróniou je, že práve táto migrácia vytrhla svet 1 z biedy, no vždy sa nájde niekto, kto sa bude sťažovať.)
A teraz vymenujem niektoré plusy, ktoré by takáto voľba priniesla:
1. Oživenie najstaršieho sveta slovenského westu.
2. Kvantita a nová krv pre stále dosť kvalitné boje na Texase.
3. Z dvoch polomŕtvych svetov by vzišiel jeden aktívny.
4. Navyše, možnosť migrácie na Texas by som bral ako alternatívnu možnosť voči migrácii z Fremontu na Delaware (príp. iný svet), keďže nie každý by chcel migrovať práve na ten jeden daný svet, ktorý sa otvorí na potenciálnu migráciu (či už nejaké osobné dôvody, alebo pretože tam účet už má). To implikuje ďalšiu výhodu -> hráči by si mohli slobodne vybrať z 3 možností (A. ostať, B. ísť tam, C. ísť onam)
5. Nové priateľstvá i nepriateľstvá. A keď sa zamyslíme, tak prídeme k myšlienke, že jedno, ako aj druhé sú základnými princípmi aktivity v tejto hre.
A TERAZ VIAC-MENEJ OSOBNÝ DÔVOD, PREČO CHCEM ČO NAJSKÔR OPUSTIŤ FREMONT
(pozn.: zničili ste súťaž, aký majú duely teraz zmysel?)