DeletedUser
Hosť
No jo, trh je tým presýtený, keďže dnes sa 3D svet v programovaní vytvorí naozaj dosť ľahko... Dokonca som pri jednej 2D hre zvažoval použiť Direct3D už len kvôli tomu, že je to efektívnejšie ako GDI alebo i DirectDraw... Inými slovami, vytvoriť hru v 3D tváriacu sa ako 2D začína byť ľahšie ako vytvoriť efektívnu hru iba v 2D...
Neviem, či tu už odznelo, v čom to vlastne robíte... Je to nejaké vizuálne prostredie špecializované na vývoj hier, alebo poctivo zápasíte s vyšším programovacím jazykom, napríklad C++? V každom prípade, ak tam do toho implementujete nejaký algoritmus detekcie kolízie (objekt A sa začal prekrývať s objektom B), bude ma to dosť zaujímať... Jedna z hier, s ktorou som kedysi začal, padala na tom, že tam bolo treba naraz testovať kontakt tisícov až desatisícov objektov naraz... A pri jednoduchom testovaní každého objektu s každým by to FPS súce na hru rozhodne nebolo... Ak/až teda niečo také budete robiť, rád podiskutujem o spôsobe...
Neviem, či tu už odznelo, v čom to vlastne robíte... Je to nejaké vizuálne prostredie špecializované na vývoj hier, alebo poctivo zápasíte s vyšším programovacím jazykom, napríklad C++? V každom prípade, ak tam do toho implementujete nejaký algoritmus detekcie kolízie (objekt A sa začal prekrývať s objektom B), bude ma to dosť zaujímať... Jedna z hier, s ktorou som kedysi začal, padala na tom, že tam bolo treba naraz testovať kontakt tisícov až desatisícov objektov naraz... A pri jednoduchom testovaní každého objektu s každým by to FPS súce na hru rozhodne nebolo... Ak/až teda niečo také budete robiť, rád podiskutujem o spôsobe...