Pokec Diskusia o nadchádzajúcich updatoch

Súhlasím s royom zase nedomyslené a ešte k tomu receptu kováča ( lampáš ) a sedlára ( nábojový pás ) by som mal pripomienku žeby to malo byť naopak veď predsa kováč tu bol vždy od toho že mal posilnenia na boje a duely a sedlár posilnenia na rýchlosť a nie naopak ako to spravili pri nových receptoch...
 

DeletedUser6508

Hosť
tomik, návod na lampáš si našiel sám? ak áno, mal si náleznú hodnotu 9500? a ešte pri akej práci? viem, veľa otázok, ale tieto návody sú obtiažne na nájdenie...vďaka za odpoveď

to má duelant urobiť reskill, aby ich našiel? to je už otázka pre Lintea :)
 
tomik, návod na lampáš si našiel sám? ak áno, mal si náleznú hodnotu 9500? a ešte pri akej práci? viem, veľa otázok, ale tieto návody sú obtiažne na nájdenie...vďaka za odpoveď
no nenašiel som ho ja ale čo mám informácie tak sa dá nájsť len na práci s nálezkou 9500+ čiže kancel prípadne podomový a pokiaľ viem z truhly zatiaľ nikomu nepadol a ani u deda v shope sa neobjavil
 

DeletedUser

Hosť
Vyjadrím sa len k zmenám v dueloch
Pozorne som si prečítal https://forum.the-west.sk/showpost.php?p=327584&postcount=17 a nedá mi to neragovať keď vidím že po novom update budú tieto veci zavedné do praxe.
Pokiaľ chcete zaujmavé duely, hráčov s roznymi originálnimi buildmi a pod tak toto nie je cesta. Určite som za posilnenie vystupovania/taktiky ale taktiež som za zníženie efektivity odporu (húžva/reflex) a za zachovanie uhýbacích bonusov.
Duelové schopnosti by mali byť vyrovnané a každý by si mal spraviť nejaký svoj originálny build.
Keď si zoberem napr El Paso, nemožné. a vysvetlím prečo .. som vojak s deulovým buildom na uhybanie a strielanie, pri tom ako teraz duely fungujú som prakticky bez šance proti hociakému schopnému odporákovi. Každý totiž má na sebe collina a z neho neskutočné bonusy do odporov. Len z bonusu vecí v pohode každý vykúzli reflex a húževnatosť na úroveň okolo 300.. ja síce mám strielanie okolo 500 a leštiaci kameň.. ale aj tak mi to ja v zásade na prt. Uź teraz s presným vojenským koltom na trojke (143-182 poškodenie) leštiacim kameňom a strelkom na úrovni 500 dávam zásahy odporákovi s reflexom 400 od 100 do 120 (pretože pre mńa nepochoptieľne sa mu pridá ešte nejaký ten bonusík z húževnatosti že :) ) čo skutočne nie je nejak veĺa keď si zoberiem ako som musel okresať uhýbanie aby som to strelko vobec dal na túto úroveń .. a vy čo.. vy mi ešte znížite bonus uhýbania v prípade že mám dobrú uhýbaciu polohu .. no ok potom posilníte vystupko ktoré má každý odporák neskutočne vysoké (pretože full collin mu ho pridá aj 250) .. (ďalšia rana pre uhýbačov ktorý taktiku z vecí vytiahnu na oveľa nižšiu úroveň).. a ešte znížite bonus vojakov na polovicu keby sme náhodou uvažovali o tom že dáme taktiku na vačší level ako "collinovci" a spravíme aspoň obranný build.. čiže fakt ďakujem :) potom ako sa zaviedol ten nový systém s k.o. kde ste odpálili pracovníkov, ktorý sa už nemožu uspávať na prácach a musia kaźdé tri dni čakať na duelanta ste týmto prakticky potopili uhýbačov, lebo buď dám strielanie na takú úroveň aby som niečo odporákovi zobral a potom neuhnem a dostanem... alebo sa zameriam na uhyb a potom odporákovi ani neuberem a ani tak všetky kolá neuhnem .. tak ći tak prehram.. preto každý kto chce duelovať, aspoň teda na el pase.. kúpte si full collina (najlepšie vylepšený) šlahnite všetko do sily, po pár schopiek do reflex húževnatosti a zbyotk do presnosti.. a budete majstri duelov;) netreba nič viac..
už len dodám že mám toho odduelované dosť a s docela solídnimi výsledkami ( na calife vyhraný duelový turnaj, kým som neskončil prvé miesto v dueloch, na el pase taktiež prvé miesto) takže tu nekecám o niečo o čom absolutne nić neviem Howgh, užite si duely ja idem zháňať collina :)
 
Este raz sa vyjadrim k tym novym 600 rb receptom. aj po tej uprave bonusov mi to stale pride nevyvazene a take mnozstvo materialu co na to treba v porovnani co to dava je demotivujuce.
najviac to ale je citit u mastickara. preco ja musim pouzit na vyrobu veci co sa da pouzit 8x 4 pouzitelne veci? 2x miznuci atrament, destilat a kefku na cistenie.
100pb na 8x za 40ks produktov je neunosne. hostina pre urodzenych dava 60pb na 5x ale len 6 produktov.
Navrhujem aby z toho vyhodili ten destilat, lanove vlakno a namiesto miznuceho atramentu dali len atrament. a pouzielnost dali na 8 hodin ako je medovina. Potom to uz bude vyrovnane so sedlarom a nabojovym pasom
poprosim preposlat vyvojarom :)
 
K tým novinkám o bojoch... Niekomu v inno načisto pííííp? To akože všetky bojové sady možne vyhodiť? Keď sa prehodia úplne body a pridajú také ktoré sa doteraz neriešili vôbec, tak zrazu nie je ani jedna sada ktorá by bola primárne na boje určené. Či to má byť skryté riešenie, aby inno mal ako pridávať nové a nové sady s novými bonusmi?
 

DeletedUser2444

Hosť
Idem tiež reagovať k vývojarským zmenám v bojoch o pevnosti?

prečo sa v článku viac ako čiastočne klame s tým, že útoky vyhrávajú kvôli vytrvalosti a bodom zdravia v sile? Nebolo to cieľom predchádzajúceho updatu, aby útoky vyhrávali častejšie, pretože to predtým skoro nešlo?

Táto "chyba" je dôsledkom niečoho úplne iného. Nechcem ísť úplne do hĺbky a menovať problém štýlom, že je to zo strany INNA dojenie mŕtvej kravy menom The-west a snahou vyžmýkať z tejto hry to posledné čo sa dá, skôr idem problém pomenovať skôr herne, aj keď hlavný problém je toto....

Hlavnou príčinou ľahkej výhry v útoku je množstvo(prestal som rátať pri počte 10) súprav, ktoré pridávajú sektorový bonus, často k DMG a už si nepamätám presne, či aj nie šanci na úhyb/útok. Keďže na tráve sú sektory oveľa väčšie, tých originálnych bonusov sa nazbiera oveľa viac a samozrejme tie bonusy dostane viac ľudí, tak sú potom jednoducho silnejší

myslím, že som problém opísal dosť jasne, dá sa jasnejšie, ale nechce sa mi ďalej.

Takže INNO v podstate ide hasiť oheň, ktorý samo založilo
 

DeletedUser10413

Hosť
produkt hudba duchov , tiež sa pripajam, naozaj by to malo byt na 8 hodin, a treba vyhodit miznuci atrament, staci uplne samotný atrament, potom by ten recept mal ako takú váhu,pretoze teraz je to uplne zle
 
Tiez napisem nazor na tie bojove zmeny.

V prvom rade ako tu pisali ta zmena absolutne nic neriesi. ak maju pocit ze utok ma vyhodu tak tuto hru asi nikdy nehrali. ved samotna pevnost vam dava take bonusy ze ani 300 vytrvalosti to nespravi. a zvysena vytrvalost zo sili vam v utoku ked ste tank zvysi odolnost tak maximalne o 3-5 bodov co je uplne zanedbatelne.
Takze akakolvek zmena je uplne zbytocna nic sa tym nevyriesi. len co znicia vsetky doterajsie supravy. Ludia budu nastvani a stratia aj tych co tu este zostali.
Bohuzial nicoho konstruktivneho co by zvysilo hratelnost sme sa za posledne roky nedockali. System bojov a dizajn je 6 rokov stary co vo svete IT je rarita.

Skor by som prijal nove prvky v boji. Moznost si vybrat druh strely. Moznost doplnenia zdravia kazdych 10 kol. podobne prvky ako z dobra. DMG zavisly od vzdialenosti.
Mame posilnenia na boj co davaju poskodenie . Co takto nieco co dava napriklad odolnost. Moderne brnenie by mohlo mat 30 odolnost a +4 obrana na 5 pouziti.
Nove graficke zobrazenie pevnosti.
Popripade aj moznost prebratia pevnosti pokial utocnici ziskaju vsetky 4 veze.
Napadov je strasne vela len sa s tym pohrat.
urcite by novy herny system bojov tejto hre pomohol.
Toto co skusaju je len prehodenie jednej kopy piesku na druhu . Nic to neriesi . skor kazi
 

DeletedUser10855

Hosť
Vždy boli vaky za doláre ( a nugety) a teraz to zmenili len na UPD a nugety.
Nemohlo nás Inno pred dňom mŕtvych upozorniť že vo vianočnej akcii nebudeme môcť použiť doláre ? Keby som o tom vedel tak by som nepoužil žiadne dlhopisy...
Ale aspoň to vyriešili...môžem si kúpiť predraženú truhlicu v ktorej určite nebude súprava ktorú chcem.
 

DeletedUser10978

Hosť
berem to zas ako prejav chamtivosti.Nevidím iný dôvod prečo ste zmenili kupovanie vriec z dolárov na UPD ...
 

DeletedUser

Hosť
veľmi málo hráčov má našetrené UPD, a tak aby si aspoň nejaký ten bag ostatný otvorili tak sú tlačený k tomu aby si kúpili nuggety
 
Hore