DeletedUser
Hosť
Sever vs. Juh
Zakladne crty projektu: Mapa bude rozdelena na Sever a Juh.
- SEVER
- JUH
Kazda strana ma prezidenta a generala (velitela) (pocet na kazdej strane este neviem). Obidve osoby maju na starost kontrolu a vyhodnocovanie bojov. Prezident je priamo nadriadeny generalovi, takze general prijma pripadne rozkazy. Boj vzdy oznami jeden z prezidentov, a to na fore v patricnej sekcii venovanej projektu. Bude tam cas zaciatku bojov a typ pevnosti, na ktoru sa bude utocit. Kazdy svet bude mat na fore svoju sekciu. Je nutne, aby zucastneni hraci, boli pritomni na fore, kvoli oznamom. Doporucujem vyhlasit vzdy boj kazde 2 tyzdne. Aby sa znizila narocnost pri planovani.
Prihlasovanie do projektu: Kazde mesto, ktore sa chce prihlasit do projektu, musi poslat prihlasku prezidentovi. Kazdy hrac , co sa chce zucastnit projektu zasobovania, musi poslat prihlasku generalovi. Kazda strana bude mat 3 ludi dohliadajucich na vysledky, to by malo stacit.
Cast pre mesta:
O co presne ide: Mesta umiestnene na Severe sa mozu prihlasit do Unie. Mesta umiestnene na Juhu sa mozu prihlasit do Konfederacie. Kazde mesto musi poslat prihlasku velitelovi Unie alebo Konfederacie. Projektu sa zucastnia iba mesta, ktore poslu prihlasky. Velitel budem at zoznam miest a kazde prihlasene mesto bude mat aj v popise ze sa zucastnuje projektu.
Velitelia oboch stran po dohode vzdy vyhlasia boj o pevnosti a datum kedy tieto boje budu. Do boja sa zapoja mesta , ktore vlastnia patricny typ pevnosti. Pocitaj sa aj pevnost, ktorej je mesto clenom. Kazde mesto, ktore je vlastnikom pevnosti vyhlasi boj mestu na opacnej strane t.j mesto zo Severu si vybere mesto na Juhu, ktoremu vyhlasi boj. Musi vyhlasit iba boj o pevnost rovnakeho typu.
Priklad: Velitelia sa dohodnu, ze za 2 dni (presne stanoveny datum a hodina +- 1 hod) sa vyhlasia boje o male pevnosti. Mesta z Juhu a mesta zo Severu, ktore su prihlasene v projekte, musi vyhlasit boj o malu pevnost svojmu protivnikovi na opacnej strane a to boj o jeho malu pevnost. Nesmie to byt ziadny iny boj. Kazdy boj musi byt vyhlaseny v casovom limite stanovenym velitelmi oboch stran. Takze konkretny priklad. Majme mesto A, umiestnene na Severe a mesto B, ktore sa nachadza na Juhu. Zaciatok boja ma byt 24/5/2010 o 19:00. Mesto A si vybere supera z Juznej strany. Mesto , ktore si vyberie musi byt clenom Konfederacie (Juh) a musi vlastnit malu pevnost alebo je spoluvlastnikom. Kazde mesto smie vyhlasit iba jeden boj o pevnost v ten den. (Nie som si isty ohladom financovania kazdeho boja o pevnost)
Odmeny: Vitazi dostanu schopnosti, peniaze a veci. Presna vyska odmeny zatial nie je urcena, kedze to treba doladit.
Klady a zapory:
+ Hraci maju moznost ziskat schopnosti, peniaze alebo ziskat tajnu vec.
+ Zvysi to obsadenost miest, kedze sa do hry mozu zapojit iba mesta, ktore maju vlastnu alebo su spoluvlastnikom pevnosti.
+ Komunikacia medzi hracmi by sa mala zlepsit, kedze sa bude vela planovat.
+ Zvysi sa pocet bojom o pevnosti
+ Kvoi financovaniu bojov o pevnosti treba zvysit aktivitu hracov a ich prispievania do mestkej kasy
+ Zvysenie navstevnosti fora
+ Mozu sa zapojit aj hraci, ktori nemaju vlastne mesto
- Casovo narocne na planovanie
- Mozno narocne na vyhodnotenie
- Byt clenom mesta
- Moznost straty vlastnej pevnosti
Pocet bojov: Mnozstvo bojov o pevnosti bude samozrejme obmedzeny.
Mala pevnost – 16 bojov
Stredna pevnost – 11 bojov
Velka pevnost – 6 bojov
Toto treba este prekonzultovat.
Vysledky a odmenovanie: Kazdy zakladatel utociaceho mesta posle odkaz z bitvy svojmu velitelovi, ktory urobi statistiku jednotlivych bojov. Hodnotit sa budu rozne aspekty.
Kategorie by mohli byt nasledovne :
1. Celkove poskodenie pocas bojov
2. Pocet zasahov plus pocet uhnuti v boji plus pocet kol online
3. Obdrzane poskodenie
Kategorie sa upravia podla debaty na fore ako aj odmeny pre jednotlive kategorie.
Cast pre hracov bez mesta:
Hraci, co nemaju vlastne mesto, alebo jeho mesto nie je vlastnikom/spoluvlastnikom pevnosti sa mozu taktiez zapojit do projektu. Musia poslat prihlasku generalovi hociktorej strany. Po vyhlaseni bojov, hraci co sa zapojili do casti "zasobovanie" zacnu zbierat produkty. Produkty nemusia nikam nosit, ide iba o to ich najst co najviac za urceny cas. Samozrejme, ze bude stanoveny typ produktu aby mal kazdy sancu, ale od obtiaznosti budu stanovene aj odmeny. Po skonceny, hraci co boli zapojeni, poslu logy s nalemi svojmu veducemu, ktori urobi vyhodnotenie. Musia to byt iba logy, kde hrac nasiel produkt zo zoznamu a musi byt v casovom limite, ktory bol stanoveny veducim.
Navrhnute typy produktov su nasledovne:
Berte na vedomie, ze projekt vyzaduje spolupracu vela hracov a bez zapojenia sa dostatocneho poctu miest nie je mozny ale zvysi sa tym spolupraca a aktivita na serveri.
Americká občianska vojna alebo vojna Severu proti Juhu bol vojnový konflikt resp. občianska vojna, ktorá prebiehala v Spojených štátoch amerických od roku 1861 do roku 1865 medzi severnými štátmi, často nazývanými Únia, Sever, alebo Yankees; a štátmi južnými, označovanými ako Konfederácia, Juh, Rebeli alebo Dixie.
Zakladne crty projektu: Mapa bude rozdelena na Sever a Juh.
Kazda strana ma prezidenta a generala (velitela) (pocet na kazdej strane este neviem). Obidve osoby maju na starost kontrolu a vyhodnocovanie bojov. Prezident je priamo nadriadeny generalovi, takze general prijma pripadne rozkazy. Boj vzdy oznami jeden z prezidentov, a to na fore v patricnej sekcii venovanej projektu. Bude tam cas zaciatku bojov a typ pevnosti, na ktoru sa bude utocit. Kazdy svet bude mat na fore svoju sekciu. Je nutne, aby zucastneni hraci, boli pritomni na fore, kvoli oznamom. Doporucujem vyhlasit vzdy boj kazde 2 tyzdne. Aby sa znizila narocnost pri planovani.
Prihlasovanie do projektu: Kazde mesto, ktore sa chce prihlasit do projektu, musi poslat prihlasku prezidentovi. Kazdy hrac , co sa chce zucastnit projektu zasobovania, musi poslat prihlasku generalovi. Kazda strana bude mat 3 ludi dohliadajucich na vysledky, to by malo stacit.
Cast pre mesta:
O co presne ide: Mesta umiestnene na Severe sa mozu prihlasit do Unie. Mesta umiestnene na Juhu sa mozu prihlasit do Konfederacie. Kazde mesto musi poslat prihlasku velitelovi Unie alebo Konfederacie. Projektu sa zucastnia iba mesta, ktore poslu prihlasky. Velitel budem at zoznam miest a kazde prihlasene mesto bude mat aj v popise ze sa zucastnuje projektu.
Velitelia oboch stran po dohode vzdy vyhlasia boj o pevnosti a datum kedy tieto boje budu. Do boja sa zapoja mesta , ktore vlastnia patricny typ pevnosti. Pocitaj sa aj pevnost, ktorej je mesto clenom. Kazde mesto, ktore je vlastnikom pevnosti vyhlasi boj mestu na opacnej strane t.j mesto zo Severu si vybere mesto na Juhu, ktoremu vyhlasi boj. Musi vyhlasit iba boj o pevnost rovnakeho typu.
Priklad: Velitelia sa dohodnu, ze za 2 dni (presne stanoveny datum a hodina +- 1 hod) sa vyhlasia boje o male pevnosti. Mesta z Juhu a mesta zo Severu, ktore su prihlasene v projekte, musi vyhlasit boj o malu pevnost svojmu protivnikovi na opacnej strane a to boj o jeho malu pevnost. Nesmie to byt ziadny iny boj. Kazdy boj musi byt vyhlaseny v casovom limite stanovenym velitelmi oboch stran. Takze konkretny priklad. Majme mesto A, umiestnene na Severe a mesto B, ktore sa nachadza na Juhu. Zaciatok boja ma byt 24/5/2010 o 19:00. Mesto A si vybere supera z Juznej strany. Mesto , ktore si vyberie musi byt clenom Konfederacie (Juh) a musi vlastnit malu pevnost alebo je spoluvlastnikom. Kazde mesto smie vyhlasit iba jeden boj o pevnost v ten den. (Nie som si isty ohladom financovania kazdeho boja o pevnost)
Odmeny: Vitazi dostanu schopnosti, peniaze a veci. Presna vyska odmeny zatial nie je urcena, kedze to treba doladit.
Klady a zapory:
+ Hraci maju moznost ziskat schopnosti, peniaze alebo ziskat tajnu vec.
+ Zvysi to obsadenost miest, kedze sa do hry mozu zapojit iba mesta, ktore maju vlastnu alebo su spoluvlastnikom pevnosti.
+ Komunikacia medzi hracmi by sa mala zlepsit, kedze sa bude vela planovat.
+ Zvysi sa pocet bojom o pevnosti
+ Kvoi financovaniu bojov o pevnosti treba zvysit aktivitu hracov a ich prispievania do mestkej kasy
+ Zvysenie navstevnosti fora
+ Mozu sa zapojit aj hraci, ktori nemaju vlastne mesto
- Casovo narocne na planovanie
- Mozno narocne na vyhodnotenie
- Byt clenom mesta
- Moznost straty vlastnej pevnosti
Pocet bojov: Mnozstvo bojov o pevnosti bude samozrejme obmedzeny.
Mala pevnost – 16 bojov
Stredna pevnost – 11 bojov
Velka pevnost – 6 bojov
Toto treba este prekonzultovat.
Vysledky a odmenovanie: Kazdy zakladatel utociaceho mesta posle odkaz z bitvy svojmu velitelovi, ktory urobi statistiku jednotlivych bojov. Hodnotit sa budu rozne aspekty.
Kategorie by mohli byt nasledovne :
1. Celkove poskodenie pocas bojov
2. Pocet zasahov plus pocet uhnuti v boji plus pocet kol online
3. Obdrzane poskodenie
Kategorie sa upravia podla debaty na fore ako aj odmeny pre jednotlive kategorie.
Cast pre hracov bez mesta:
Hraci, co nemaju vlastne mesto, alebo jeho mesto nie je vlastnikom/spoluvlastnikom pevnosti sa mozu taktiez zapojit do projektu. Musia poslat prihlasku generalovi hociktorej strany. Po vyhlaseni bojov, hraci co sa zapojili do casti "zasobovanie" zacnu zbierat produkty. Produkty nemusia nikam nosit, ide iba o to ich najst co najviac za urceny cas. Samozrejme, ze bude stanoveny typ produktu aby mal kazdy sancu, ale od obtiaznosti budu stanovene aj odmeny. Po skonceny, hraci co boli zapojeni, poslu logy s nalemi svojmu veducemu, ktori urobi vyhodnotenie. Musia to byt iba logy, kde hrac nasiel produkt zo zoznamu a musi byt v casovom limite, ktory bol stanoveny veducim.
Navrhnute typy produktov su nasledovne:
vlajka unie
vlajka konfederacie
postova truba
naboje
medaila cti
dynamit
sedlo
laso
Berte na vedomie, ze projekt vyzaduje spolupracu vela hracov a bez zapojenia sa dostatocneho poctu miest nie je mozny ale zvysi sa tym spolupraca a aktivita na serveri.
Naposledy upravené moderátorom: