Sever vs. Juh

Ma sa tento projekt realizovat?

  • Ano, po dokonalej uprave

    Hlasy: 115 89,1%
  • Nie, nasiel som lepsi peojekt, ktory by som chcel

    Hlasy: 14 10,9%

  • Celkový počet hlasujúcich
    129
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
Sever vs. Juh

Americká občianska vojna alebo vojna Severu proti Juhu bol vojnový konflikt resp. občianska vojna, ktorá prebiehala v Spojených štátoch amerických od roku 1861 do roku 1865 medzi severnými štátmi, často nazývanými Únia, Sever, alebo Yankees; a štátmi južnými, označovanými ako Konfederácia, Juh, Rebeli alebo Dixie.

77292927.jpg


Zakladne crty projektu: Mapa bude rozdelena na Sever a Juh.
65pxusflag34starssvg.png
- SEVER
65pxconfederatenational.png
- JUH

Kazda strana ma prezidenta a generala (velitela) (pocet na kazdej strane este neviem). Obidve osoby maju na starost kontrolu a vyhodnocovanie bojov. Prezident je priamo nadriadeny generalovi, takze general prijma pripadne rozkazy. Boj vzdy oznami jeden z prezidentov, a to na fore v patricnej sekcii venovanej projektu. Bude tam cas zaciatku bojov a typ pevnosti, na ktoru sa bude utocit. Kazdy svet bude mat na fore svoju sekciu. Je nutne, aby zucastneni hraci, boli pritomni na fore, kvoli oznamom. Doporucujem vyhlasit vzdy boj kazde 2 tyzdne. Aby sa znizila narocnost pri planovani.

Prihlasovanie do projektu: Kazde mesto, ktore sa chce prihlasit do projektu, musi poslat prihlasku prezidentovi. Kazdy hrac , co sa chce zucastnit projektu zasobovania, musi poslat prihlasku generalovi. Kazda strana bude mat 3 ludi dohliadajucich na vysledky, to by malo stacit.

Cast pre mesta:

O co presne ide: Mesta umiestnene na Severe sa mozu prihlasit do Unie. Mesta umiestnene na Juhu sa mozu prihlasit do Konfederacie. Kazde mesto musi poslat prihlasku velitelovi Unie alebo Konfederacie. Projektu sa zucastnia iba mesta, ktore poslu prihlasky. Velitel budem at zoznam miest a kazde prihlasene mesto bude mat aj v popise ze sa zucastnuje projektu.
Velitelia oboch stran po dohode vzdy vyhlasia boj o pevnosti a datum kedy tieto boje budu. Do boja sa zapoja mesta , ktore vlastnia patricny typ pevnosti. Pocitaj sa aj pevnost, ktorej je mesto clenom. Kazde mesto, ktore je vlastnikom pevnosti vyhlasi boj mestu na opacnej strane t.j mesto zo Severu si vybere mesto na Juhu, ktoremu vyhlasi boj. Musi vyhlasit iba boj o pevnost rovnakeho typu.
Priklad: Velitelia sa dohodnu, ze za 2 dni (presne stanoveny datum a hodina +- 1 hod) sa vyhlasia boje o male pevnosti. Mesta z Juhu a mesta zo Severu, ktore su prihlasene v projekte, musi vyhlasit boj o malu pevnost svojmu protivnikovi na opacnej strane a to boj o jeho malu pevnost. Nesmie to byt ziadny iny boj. Kazdy boj musi byt vyhlaseny v casovom limite stanovenym velitelmi oboch stran. Takze konkretny priklad. Majme mesto A, umiestnene na Severe a mesto B, ktore sa nachadza na Juhu. Zaciatok boja ma byt 24/5/2010 o 19:00. Mesto A si vybere supera z Juznej strany. Mesto , ktore si vyberie musi byt clenom Konfederacie (Juh) a musi vlastnit malu pevnost alebo je spoluvlastnikom. Kazde mesto smie vyhlasit iba jeden boj o pevnost v ten den. (Nie som si isty ohladom financovania kazdeho boja o pevnost)

Odmeny: Vitazi dostanu schopnosti, peniaze a veci. Presna vyska odmeny zatial nie je urcena, kedze to treba doladit.

Klady a zapory:
+ Hraci maju moznost ziskat schopnosti, peniaze alebo ziskat tajnu vec.
+ Zvysi to obsadenost miest, kedze sa do hry mozu zapojit iba mesta, ktore maju vlastnu alebo su spoluvlastnikom pevnosti.
+ Komunikacia medzi hracmi by sa mala zlepsit, kedze sa bude vela planovat.
+ Zvysi sa pocet bojom o pevnosti
+ Kvoi financovaniu bojov o pevnosti treba zvysit aktivitu hracov a ich prispievania do mestkej kasy
+ Zvysenie navstevnosti fora
+ Mozu sa zapojit aj hraci, ktori nemaju vlastne mesto


- Casovo narocne na planovanie
- Mozno narocne na vyhodnotenie
- Byt clenom mesta
- Moznost straty vlastnej pevnosti



Pocet bojov: Mnozstvo bojov o pevnosti bude samozrejme obmedzeny.

Mala pevnost – 16 bojov
Stredna pevnost – 11 bojov
Velka pevnost – 6 bojov


Toto treba este prekonzultovat.

Vysledky a odmenovanie: Kazdy zakladatel utociaceho mesta posle odkaz z bitvy svojmu velitelovi, ktory urobi statistiku jednotlivych bojov. Hodnotit sa budu rozne aspekty.
Kategorie by mohli byt nasledovne :
1. Celkove poskodenie pocas bojov
2. Pocet zasahov plus pocet uhnuti v boji plus pocet kol online
3. Obdrzane poskodenie
Kategorie sa upravia podla debaty na fore ako aj odmeny pre jednotlive kategorie.

Cast pre hracov bez mesta:

Hraci, co nemaju vlastne mesto, alebo jeho mesto nie je vlastnikom/spoluvlastnikom pevnosti sa mozu taktiez zapojit do projektu. Musia poslat prihlasku generalovi hociktorej strany. Po vyhlaseni bojov, hraci co sa zapojili do casti "zasobovanie" zacnu zbierat produkty. Produkty nemusia nikam nosit, ide iba o to ich najst co najviac za urceny cas. Samozrejme, ze bude stanoveny typ produktu aby mal kazdy sancu, ale od obtiaznosti budu stanovene aj odmeny. Po skonceny, hraci co boli zapojeni, poslu logy s nalemi svojmu veducemu, ktori urobi vyhodnotenie. Musia to byt iba logy, kde hrac nasiel produkt zo zoznamu a musi byt v casovom limite, ktory bol stanoveny veducim.

Navrhnute typy produktov su nasledovne:

vlajka unie
vlajka konfederacie
postova truba
naboje
medaila cti
dynamit
sedlo
laso


Berte na vedomie, ze projekt vyzaduje spolupracu vela hracov a bez zapojenia sa dostatocneho poctu miest nie je mozny ale zvysi sa tym spolupraca a aktivita na serveri.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser2498

Hosť
mam taku otazku ten projekt by mal byt kratkodoby (trvanie cca 1-2 mesiace)
alebo by to bolo nieco co by na slovenskych svetoch zostalo stale a pridavalo by sa to aj na dalsie ?
otazka pre tw-tym

____________________________________________________________

k abedymu pekny navrch a myslim ze by ho uvytala vecina hracov

Mesta umiestnene na Severe sa mozu prihlasit do Unie. Mesta umiestnene na Juhu sa mozu prihlasit do Konfederacie.
neviam ako su na tom ine svety no napriklad na SK3 by bol sever o moc silnejsi ako juh :(
(no ak by si mesto mohlo vybrat stranu na ktoru sa prida tak by to bolo este horsie lebo by sa na svetoch aj tak robyli tie iste dve strany (urcite mesta proti urcitim a boje by boli rovnake ako su teraz - ak neratam tie bonusi)


+ co keby to bolo tak ze by sa vyvolal boj o pevnost stym ze by sa nekonal o 24h ale az o 48h-72h (vyvolanie by nic nestalo a vyvolavat by mohol len niekto kto je v rade severu alebo juhu - boli by tam napr. 3 hraci na kazdej strane to z dvovodu aby sa nevyvolavalo vela bojov ktorych by sa nik nezucastnoval)
a mesto z ktoreho sa ho chce niekto zucastnit musi zaplatit urcity poplatok (za kazdeho hraca ktory sa chce zucastnit by sa zaplatilo napr 200$-bolo by to nieco ako rezervacia volneho miesta v boji)-vdaka tomu by si mohly hraci rezervovat miesto v pevnosti a nebat sa ze sa tam nedostanu
a z tychto penazi by sa nakoniec vyplacala odmena pre vytazov (+exp by dostavali ako pri normalnom boji)

no a tym ze by to nebol klasicky boj o pevnost tak by mesto neprislo o pevnost (na to by sa pouzivali normalne boje)


teraz ked tak rozmyslam tak by to malo byt asi nieco jednoduksie a na toto by bolo treba asi az moc velky zasah do hry :(
 

Deleted User - 4

Hosť
mam taku otazku ten projekt by mal byt kratkodoby (trvanie cca 1-2 mesiace)
alebo by to bolo nieco co by na slovenskych svetoch zostalo stale a pridavalo by sa to aj na dalsie ?
otazka pre tw-tym
_

teraz ked tak rozmyslam tak by to malo byt asi nieco jednoduksie a na toto by bolo treba asi az moc velky zasah do hry :(

Stále určite nie, krátkodobo (3 mesiace až 6 mesiacov). Potom by sa mohlo zase niečo nové až do uprojektovania :D

-

Zatiaľ to tiež vidím ako nápad, ktorý by až príliš zasiahol do rozohratého sveta, ak by sme to mali spravovať my - TW Team - takže si myslím, že to treba ešte nejako zjednodušiť.

Pointa jednoduchosti je v tom, že aby tomu každý pochopil, ako sa môže prihlásiť, čo má v danej súťaži/projekte vykonávať, čo môže a nemôže (najlepšie by bolo, aby obmedzení pre hráča bolo čo najmenej), takisto aj aby sa mohol zúčastniť naozaj každý a nie len kovboji či indiáni ako v tom ruskom. Ďalej, by to na realizáciu a spracovávanie, kontrolu malo byť tiež jednoduché či aj to hodnotenie, pretože takéto niečo by asi robil dotyčný človek vo svojom voľnom čase a nemôžeme do niečoho takého nikoho nútiť.

Ono ešte tiež dodám aj to, že to čo napísal abedy by si už hráči teraz mohli sami spraviť v tom vašom svete, k tomu nepotrebuje nikto hernú podporu alebo nejaké povolenie, len by ste sa museli dohodnúť, založiť si témy napríklad tu na fóre, pravidlá atď..My by sme vám pomohli správou v hre, aby si to všetci vo svete prečítali, ak by to bolo niečo ozaj dobre spracované..

Otázky/nejasnosti k tomu, ktoré mám, napíšem až neskoršie.
 

DeletedUser

Hosť
Ja len pár vetami: Ak som niekde preskočil v čítaní riadok, tak sa ospravedlňujem, je predsa ráno :)
Takže: Z textu vyplýva, že tí, ktorí nie sú v meste sa nemôžu zúčastniť? píšeš, že sa musí prihlásiť celé mesto. Ďalej chcem len povedať, že ide o projekt čisto zameraný na pevnosti a to nie je každému hráčovi po vôli. Je tu tak troška aj pravidlo, že všetky charaktery by mali byť vyrovnané, a aj keď je veža pre stavbára, pochybujem, že bude mať tie isté šance na výhru ako vojak...
Ako už aj Atus podotkol, je dosť možné, že vo svetoch sa vyskytuje početná prevaha miest, pevností, hráčov na jednej strane viac ako na druhej (Sever - Juh)
Tiež si treba uvedomiť, že to hrajú aj 8 ročné deti čo vedia dať možno pracovať na 8 hodín a potom spať, poprípade ísť na nejaký boj, ale aby pochopili tento systém (poznáme chápanie niektorých hráčov z fóra aj z hry), tak to je prakticky nemožné. Ale spracovanie máš pekné a za vyskúšanie nedá nikto nič ;)
Tiež sa mi páči aj Linteov návrh, urobiť niečo takéto mimosúťažne, ale to by nikdy nefungovalo a nebol by tam tzv. moment skončenia "vojny" :)

To by bolo asi všetko :howgh:
 

DeletedUser

Hosť
Pripomienky berem na vedomie, ale taktiez si musite uvedomit ze urobit rovnocenne pravidla pre 44000 hracov je nemozne, predsa Jozko Mrkvicka, dobrodruh lvl 57 co je bez mesta sa bude vzdy stazovat , ze sa nemoze zucastnit ked Marienka, stavbar lvl 43 bude clenkou mesta. Alebo napr taky Matko Klingacik, vojak lvl 87, clen mesta, tiez sa mu nebude pacit ked niekto vymysli napad, kde budu zvyhodneni napr dobrodruhovia.

Takze 2 mozne riesenia problemu:

1. Napad, ktory bude vyhovovat vacsine hracov, s tym, ze par hracov sa bude stazovat.

2. Vytvorit navrh, pre kazdu triedu hracov. To znamena 4 typy navrhov plus mozno zvlast navrhy pre hracov v meste a bez mesta.

To uz je ta slovenska natura, ze sa ludia vzdy budu stazovat a zavidiet jeden druhemu. Na zaver len tolko, bud urobime projekt ktory bude spadat do jednej z vyssie uvedenych moznosti, alebo by som to nechal tak, a nerozmyslal nad ziadnym vylepsenim, lebo vzdy sa najdu ludia, ktorym to bude vadit. ;)
 

DeletedUser3247

Hosť
skvelý nápad. Ale ja som za všetko čo by spravilo boje o pevnosti o čo len trocha zaujímavejšie :)
 

DeletedUser

Hosť
Trosku som upravil navrh. Ocakavam dalsie pripomienky resp navrhy :)
 

DeletedUser

Hosť
general a prezident kazda strana si bude moct zvolit toho koho bude chciet alebo ako moze niekto dostat tu hodnost?
 

DeletedUser

Hosť
Ludia budu zvoleni na zaklade zaujmu. Musia tam byt predlozene urcite znalosti hry a casova dostupnost. Ako ked sa voli moderator na fore :). Proste nemoze to byt niekto, kto je online raz za 2 dni a podobne. To by rozhodol admin alebo niekto.
 

DeletedUser

Hosť
Toto je len navrh.. Este neviem ani presny pocet velitelov na kazdej strane. Ale aspon min 3 na kazdej strane.
 

DeletedUser

Hosť
abedy skvely napad ... velmi by som sa potesil keby do islo do hry .
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore