Sever vs. Juh

Ma sa tento projekt realizovat?

  • Ano, po dokonalej uprave

    Hlasy: 115 89,1%
  • Nie, nasiel som lepsi peojekt, ktory by som chcel

    Hlasy: 14 10,9%

  • Celkový počet hlasujúcich
    129
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser1059

Hosť
...Ale ja nepíšem že nejakú myšlienku mám. Narozdiel odo mňa ty píšeš že máš v hlave isté úpravy. Čo sa ztráhaš? Daj inšpiráciu čo ti behá po mysli, istotne sa pripoja ďalší. Mňa akonáhle niečo napadne určite to doplním...

....A! Ja nebudem nič tajiť, moj nápad je aby sme dostali do hry oznámenie vo forme vývesky, že sa tu dajú navrhovať projekty...Ja som o tejto téme dozvedel dnes...

Napíšeš nám teraz ten svoj nápad?Si na rade.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser2518

Hosť
Tak sem napíšem aj môj názor. Veľký problém celého projektu je nedostatok aktívnych hráčov na jednotlivých svetoch. Myslím takých, čo sa aktívne zapájajú do diania vo svete, chodia pravidelne do bojov o pevnosti a pod...
Preto vyhlásenie naraz niekoľkých bojov je úplný nezmysel, lebo ak niekto má zabezpečiť napr. obranu 3 pevností a ísť ešte aj do útoku - je to nemysliteľné. Kto organizoval boje, vie o čom hovorím. Niekedy je problém zohnať dostatok hráčov do boja o jednu pevnosť a nie to ešte viacerých naraz...
Preto by muselo byť dohodnuté, že vždy by bol vyhlásený len jeden boj.
Ďalší problém: počet zúčastnených miest na projekte. Bude nejako obmedzený, alebo sa môže stať, že na jednej strane bude viac miest ako na druhej? Ale to by bolo v podstate na šikovnosti prezidenta.
A tých problémov by určite vyskočilo viac.
Chce to nejako zjednodušiť, napr. že by sa na začiatku projektu zúčastnilo len niekoľko miest na každej strane a každý, kto by sa chcel projektu zúčastniť, by sa musel stať členom niektorého z nich. (Ale to by už zase nebol projekt pre všetkých.)
Potom by sa stanovil počet bojov, ktoré sa do súťaže započítajú. Mali by tam byť zahrnuté všetky veľkosti pevností. Boje by sa vyhlasovali na striedačku tak, aby každý mal rovnaký počet obrán a útokov.
Nakoniec by sa po poslednom boji súťaž vyhodnotila.

To len tak v skratke...toto je naozaj na dlhú debatu
 

Deleted User - 4

Hosť
Preto by muselo byť dohodnuté, že vždy by bol vyhlásený len jeden boj.
Ďalší problém: počet zúčastnených miest na projekte. Bude nejako obmedzený, alebo sa môže stať, že na jednej strane bude viac miest ako na druhej? Ale to by bolo v podstate na šikovnosti prezidenta.
A tých problémov by určite vyskočilo viac.
Chce to nejako zjednodušiť, napr. že by sa na začiatku projektu zúčastnilo len niekoľko miest na každej strane a každý, kto by sa chcel projektu zúčastniť, by sa musel stať členom niektorého z nich. (Ale to by už zase nebol projekt pre všetkých.)
Potom by sa stanovil počet bojov, ktoré sa do súťaže započítajú. Mali by tam byť zahrnuté všetky veľkosti pevností. Boje by sa vyhlasovali na striedačku tak, aby každý mal rovnaký počet obrán a útokov.
Nakoniec by sa po poslednom boji súťaž vyhodnotila.
u

Tiež si myslím podobne, povedzme že, 1 boj za 1 alebo 2 dni by bol pre hráčov v pohode zvládnuteľný.

Potom obmedziť počet miest (aspoň na začiatok) na 3 pre každú stranu, podľa záujmu sa dá určite rozšíriť na viac.

Ale to je len môj návrh, nič čo tu píšem nie je pre vás záväzné.

Keďže je to od hráčov pre hráčov, neplatia podmienky, ktoré vám napísal Kolík, takže kľudne v menšom na začiatok.

-
Kenne ak nemáš niečo k nápadu okrem provokácií, tak nechápem načo vlastne do takejto témy prispievaš. To by som aj ja vedel takto detsky rýpať. Len škoda, že znovu rýpeš v téme s nápadom, ktorý si ty nenavrhol. Skús radšej k téme.
 

DeletedUser

Hosť
to by bolo super a to by nebojovali na juhu pevnosti oproti sebe? alebo ako:neisty:
 

DeletedUser1059

Hosť
Kenne ak nemáš niečo k nápadu okrem provokácií, tak nechápem načo vlastne do takejto témy prispievaš. To by som aj ja vedel takto detsky rýpať. Len škoda, že znovu rýpeš v téme s nápadom, ktorý si ty nenavrhol. Skús radšej k téme.

...ty si zatial okrem citacie nepridal sem absolutne nic. Ja som pridal podla mna dobry napad aby sa vyvesila vyveska...ja som vobec nerypal, napisal si ze mas napad tak to vo mne prirodzene vzbudilo pozornost. Nakoniec si citoval chick....
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Linteo mal namysli napad do hry :) Nie vyvesku o tejto teme do hry, nie je to ziadny projekt o ktory v tejto teme ide. Ak chces, vytvor vlastnu temu na projekt na ozivenie hry a mozme ho zhodnotit, ak nemas nic konstruktivne k tejto teme, tak prosim Ta zaloz ruky za chrbat a nepis, je to vsetko SPAM a mojim prispevkom tento SPAM konci, dalsie vyjadrenia mimo navrhu budem kartovat.
 

DeletedUser

Hosť
Mna napadlo nieco nove. Sice by to zmenilo nazov projektu, ale podstata by bola ako taka zachovana. Rozdelil by som minimapu podla stvorcov (su to obdlzniky, ale viete co mam na mysli) , na zvysle A,B,C a D a podla sirky na 1-10, takze by sa kazdy tyzden odohrali boje v tom stvorci, ktory by bol vyzrebovany (pre kazdy tyzden by sa vylosoval stvorec a ten by sa potom uz vyradil zo zrebovania) by prebehli boje o vsetky pevnosti, ktore su postavene. Nevyhoda je v tom, ze ak mesto vlastni viac ako jednu pevnost v tom istom stvorci, tak bude tazsie organizovat obranu pevnosti. Boj by bol oznameni napr tyzden dopredu, aby vlastnici mali dostatocny cas na pripravu. Nie som si isty, kto by boj vyhlasil, toto ma momentalne nenapada. Kazdy tyzden by sa robili statistiky a mesacne by sa vyhlasili vitazi. Takze by to boli 3 boje o pevnost kazdy tyzden. No neviem, vzdy je tu riziko, ze niekto pevnost strati, s tym treba ratat, v takomto pripade by bolo na hracoch co stratili pevnost, aby si ju vybojovali spat, toto by ale uz neslo do statistik. Odveta by nebola mozna v rovnaky den, kedy by sa mesto co pevnost prevzalo ucastnilo obrany vlastnej (vlastnych) pevnosti. Cast pre zberatelov, tam by sa zber zacal vtedy, kedy by bol ohlaseny termin boja o pevnosti. Takze by ste mali napr ten tyzden na zbieranie produktov.
 

DeletedUser

Hosť
Mna napadlo nieco nove. Sice by to zmenilo nazov projektu, ale podstata by bola ako taka zachovana. Rozdelil by som minimapu podla stvorcov (su to obdlzniky, ale viete co mam na mysli) , na zvysle A,B,C a D a podla sirky na 1-10, takze by sa kazdy tyzden odohrali boje v tom stvorci, ktory by bol vyzrebovany (pre kazdy tyzden by sa vylosoval stvorec a ten by sa potom uz vyradil zo zrebovania) by prebehli boje o vsetky pevnosti, ktore su postavene. Nevyhoda je v tom, ze ak mesto vlastni viac ako jednu pevnost v tom istom stvorci, tak bude tazsie organizovat obranu pevnosti. Boj by bol oznameni napr tyzden dopredu, aby vlastnici mali dostatocny cas na pripravu. Nie som si isty, kto by boj vyhlasil, toto ma momentalne nenapada. Kazdy tyzden by sa robili statistiky a mesacne by sa vyhlasili vitazi. Takze by to boli 3 boje o pevnost kazdy tyzden. No neviem, vzdy je tu riziko, ze niekto pevnost strati, s tym treba ratat, v takomto pripade by bolo na hracoch co stratili pevnost, aby si ju vybojovali spat, toto by ale uz neslo do statistik. Odveta by nebola mozna v rovnaky den, kedy by sa mesto co pevnost prevzalo ucastnilo obrany vlastnej (vlastnych) pevnosti. Cast pre zberatelov, tam by sa zber zacal vtedy, kedy by bol ohlaseny termin boja o pevnosti. Takze by ste mali napr ten tyzden na zbieranie produktov.

Dobrý nápad abedy :) Ani by si tak veľmi nemusel meniť ten prvotný nápad, pretože by sa dalo tak či tak rozdeliť na Úniu a Konfederáciu :) Ak by bol ten štvorec v časti mapy, ktorá patrí Konfederácii, tak by hráči konfederačných miest bránili a hráči Únie by útočili. A aby to nebolo tak nudné, tak by sa mohlo spraviť, že ak by napr. Únia prebrala buď veľkú pevnosť Konfederácie, alebo všetky pevnosti v tom sektore, tak by sektor patril Únii a naopak. V ich vlastných sektoroch by mohli byť nejaké špeciálne bonusy, napr. ja neviem nejaký bonus pre duely, ak hráč Konfederácie bude vyzvaný hráčom Únie, tak bude mať Konfederačný hráč nejaký bonus k obrane, napr. zvýšené uhýbanie alebo presnosť :) Dalo by sa toho veľa vymyslieť, toto je len taký základ. Kľudne môžte niečo ešte domyslieť :)
 

DeletedUser

Hosť
Pridanie bonusov je nerealne. To sa musi napisat hned na zaciatok. Osobne by som zostal pri predoslom napade. ALebo...este moznost, ze sa vyzrebuju 2 stvorce, jeden na Severe a druhy na Juhu z v kadom z nich sa odohra tyzdenne boj o velku pevnost, alebo boje o malu a strednu, takze by bol v ted den boj o 2 velke pevnosti. Obrany pevnosti na severe by sa mohli zucastnit iba hraci zo severu a na juhu iba hraci z juhu. Taktiez, boj by bol vyvolany mestami, ktore vlastnia velku pevnost vo vylosovanom stvorci. Tym padom ,by bolo vyriesene toto. Ovsem, okrem pripadu, ze mesto napr vo stvorci A3 ma velku pevnost ale nechce sa zucastnit projektu. Preto by musel byt urobeny zoznam miest vo stvorcoch vlastniace velku pevnost, aby sa prihlasili do projektu. Na skusku by sa vybrali po jednom stvorci z kazdej strany a mohol by sa skusit skusobny boj. V kazdom meste by museli byt aspon 2 ludia schopni viest utok aj obranu. Lepsie by bolo aby sa boje odohrali v rovnaky cas, aby sa muselo zapojit viacej ludi a nie stale ti isty ludia. Samozrejme, ze je to len napad.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser2518

Hosť
Takže ešte k tomu rozdeleniu na sever a juh. To myslíš asi doslovne a to sa mi tiež nezdá najlepší nápad. Veď mestá, ktoré v súčasnosti spolupracujú, by museli ísť proti sebe a museli by spolupracovať s odvekým nepriateľom. Neviem či to nie je príliš veľký zásah do hry. Veď ja jeden deň niekoho duelujem a na druhý deň on má ísť so mnou do jedného boja po mojom boku?
Čiže ja by som to rozdelenie nebrala doslovne, podľa pozície na mape. Proste by sa museli stanoviť mestá, ktoré sú súčasťou jednej aliancie a ktoré druhej...
 

DeletedUser

Hosť
Len aby to nedopadlo tak, ze na jednej strane budu silne mesta na na druhej slabe. Dalo by sa to ale vyriesit, ze by prihlasene mesta boli kontrolovane, aby bolo zachovane fair play rozdelenie. Takze by spojenci mohli byt spolu na jednej strane.
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser2518

Hosť
Na väčšine svetov sú nepriatelia dosť vyrovnaní, aspoň podľa mňa a nikdy nedosiahneš rovnováhu. Inak práve preto som navrhovala len obmedzený a na začiatok pomerne malý počet miest.
 

Deleted User - 4

Hosť
Súhlasím znovu s Chick, to by bolo lepšie, stanoviť členstvo nie podľa pozícií ale len podľa chuti byť členom v Únii alebo Konfederácií (budeme to volať asi radšej tak, či nie?)

Základ sú tí prezidenti - 2 hráči.

Dajme tomu, že teda počet miest na každej strane bude obmedzený na 3. Keď sa dohodnete neskôr na viac, tak viac.

Prezident vyhlási boj o nepriateľskú pevnosť, ktorá patrí danej strane a zúčastniť sa tam budú môcť len členovia jeho strany + náhodní okoloidúci. Vylúči z útoku či obrany hráčov, čo nie sú členom jeho strany. Takisto prezident môže vyhlásiť hromadné duely proti mestám druhej strany, tj. zduelovať čo najviac hráčov do bezvedomia.

Príklad:

Za každú dobytú pevnosť získa strana body

Mala pevnost – 25 bodov
Stredna pevnost – 50 bodov
Velka pevnost – 100 bodov

Za každého hráča poslaného do bezvedomia v inom meste cez duel 1 bod.

Na fóre by sme vám spravili sekciu, kde si každý prezident spraví zoznam členských miest a aj hráčov. Prezidentovi by sme dali aj práva na spravovanie danej sekcie, mohol by mazať, čo tam nechce atď.

Všetky výsledky či už bojov o pevnosť alebo duely do bezvedomia by sa písali do témy, ktorú si založia.

Hralo by sa príkladom do nahratia 1000 bodov, potom by sa vyhlásil víťaz, a môžete to spustiť vo väčšom. Ak by to bolo ozaj úspešné, tak by možno boli aj odmeny pre prezidentov danej strany.
 

DeletedUser

Hosť
Dobry napad Linteo. Trosku by som to skusil rozpisat ako by to mohlo byt. Cast o clenstve nechame tak ako je. Co sa tyka hodnotenia. By som dal, ze aj hraci bez mesta by sa mohli pridat k Unii alebo Konfederacii. Ti by mali body za zber produktov, produkty mozu zbierat aj hraci v mestahc samozrejme. Takze by sa hodnotili mesta aj hraci. Navyse hraci v mestach by mali moznost ziskat body navyse za duely popripade inu cinnost. Raz mesacne alebo po dohode by sa urobilo vyhodnotenie hracov. Mesta by boli hodnotene ako si pisal, a po dosiahnuti urciteho poctu bodov by sa urcil vitaz a vitazne mesto by ziskalo nejaku odmenu. Takze ak to zhrniem, hraci by boli hdnoteni raz za urcite obdobie podla nejakych parametrov, aby bola zachovana rovnovaha, a mesta po dosiahnuti urciteho poctu bodov. Co si o tom myslite?
 
Naposledy upravené moderátorom:

Deleted User - 4

Hosť
To je ozaj hodne zjednodušene, ja si inak myslím, že je lepšie takto a potom k tomu pridávať extra veci, ktoré by ste boli hráči schopní zvládnuť, začať jednoducho - skomplikovať neskôr podľa potreby a želania.
 
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore