Nové jadro TW-DB kalkulátora
Asi pred hodinou som zapol nové jadro kalkulátora, na ktorom som posledné dni pracoval.
Q: Čoho sa to týka?
A: Je to serverový komponent, ktorý
ClothCalc a náš
kalkulátor na stránke používajú na počítanie najlepšieho vybavenia.
Q: Ako ho začnem používať?
A: Nie je treba urobiť nič, ale uistite sa, že máte ClothCalc na najnovšej verzii, keďže by inak veci nemuseli fungovať správne.
Q: Čo je nové?
- dych-vyrážajúca rýchlosť - kalkulácie pre ClothCalc, ktoré pred tým trvali niekedy až do 10 sekúnd serverovej výpočtovej sily, by teraz mali trvať do 1/10 sekundy (plus čas sieťovej požiadavky) - pre všetkých 159 prác a 10 či viac vlastných aktivít!
- omnoho menej záťaže na náš server - už máte pokrk tej "too much load" správy v ClothCalc? Tú už znova neuvidíte!
- presnejšia kalkulácia - isté chyby mohli spôsobovať mierne odchylky v najlepšom vybavení vypočítanom starým jadrom, to už by malo byť vyriešené
- opravené chyby - napríklad rozdiel medzi maximálnymi bodmi zobrazenými ClothCalcom a skutočnou hodnotou
- príprava pre negatívne ohodnotenie - maximalizovať jednu schopnosť a minimalizovať inú? Už čoskoro
Q: Ak je to také rýchle, je to aj presné?
A: Áno! Vybavenie spočítané pre
práce a niektoré vlastné aktivity by malo byť
najlepšie možné v rámci maximalizácie pracovných bodov. Niektoré špeciálne aktivity sa od prírody ťažko počítajú a neboli úplne presné v starom jadre (rýchlosť, pevnosti, duely, regenerácia). S pridanou rýchlosťou jadra som však použil isté techniky na to, aby ste dostali pri výpočte najlepších vecí pre rýchlosť skoro dokonalé výsledky. Ak nájdete lepšie, dajte prosím vedieť.
Q: Ako to môže byť tak rýchle?!
A: Skombinoval som nejaké ešte rýchlejšie algoritmy a programovacie techniky s výkonom natívneho kódu - predtým to šlapalo na pomalom PHP a MySQL, hra používa o niečo rýchlejší JavaScript, no nové jadro je kompilovaným C++ rozšírením do PHP.